MC-Hospitalet nede?
Fra : Jan Strandgaard

Dato : 25-02-07 14:14

Er der nogen, der ved hvad der er sket med MC-Hospitalet?

Jeg skal have lavet et map til min Powercommander når sneen er væk fra
vejene, og jeg havde overvejet at bruge Henning hos MC-Hospitalet. Han
virker som en mand, der ved hvad han har med at gøre.

Nu har jeg forsøgt nogle uger at se på hans website, men det ser ud til, at
den er nede - er det kun websiten, eller er det hele butikken, der er nede
til tælling?

Mvh
Jan Strandgaard

Fra : MKS - 74

Dato : 25-02-07 15:31

On Sun, 25 Feb 2007 14:13:33 +0100, "Jan Strandgaard"
<jan.str@ndgaard.dk> wrote:

>Er der nogen, der ved hvad der er sket med MC-Hospitalet?

Rygterne siger at Henning i al hast er "translokeret/flygtet" til
Tyskland og har efterladt sig flere utilfredse kunder i kølvandet!

_Men_det er værd at understrege at det udelukkende er hvad
jungletrommerne hævder....Det eneste jeg har haft personligt med ham
at gøre er at han engang købte en cykel af mig .

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 25-02-07 20:27

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Rygterne siger at Henning i al hast er "translokeret/flygtet" til
> Tyskland og har efterladt sig flere utilfredse kunder i kølvandet!

Ville ikke forbavse.....

Jeg har fået lavet mc hos ham engang ... og det kom der ikke noget heldigt
ud af.
Han glemte at spænde et tandhjul til knastkæden, = av av med bøjede ventiler
osv. til følge, lavede den så godt nok igen UB. men efter kun 500 km sprang
knastkæden så, og så ville han kun erstatte selve kæden. Da det ikke var
"hans" skyld at den sprang. ( jeg mente jo helt sikkert at det nemt kunne
have noget med forige ( uheld ) at gøre )
det blev en lang sej og dyr omgang med ombyttet topstykke inden den Honda
kørte igen, og den kom aldrig til at gå perfekt.
Men det er et par år siden nu.

Mvh

Lars Bisgaard