Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tekstfarve på Sandisk CF-kort
Fra : R.Hansen

Dato : 27-02-07 17:44

Hejsa

Et lille pudsighed! Jeg lagde mærke til at på mine sandisk extreme III 4 gb.
kort er der forskel på farven af teksten! På det ene kort er teksten
guld-farvet og på det andet sølvfarvet... Der er ingen forskelle ellers!=?

Kan nogen her komme med en forklaring på denne forskel??

Det betyder jo intet men jeg undres bare!

Mvh.
René

Fra : Henrik

Dato : 27-02-07 18:43

"R.Hansen" <rkhansen@slet.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> guld-farvet og på det andet sølvfarvet... Der er ingen forskelle ellers!=?
>
> Kan nogen her komme med en forklaring på denne forskel??

Jeg læste på en side at der er falske 8Gb Sandisk-kort i omløb. Gad vide om
du er udsat for noget lign?
Se http://diglloyd.com/diglloyd/2006-12-blog.html Scroll til 8. december.
/Henrik M.

Fra : OLD-CAT

Dato : 27-02-07 21:00

Hej Rene

Jeg tror også du er ramt af et kopiprodukt der ikke lever op til originalen
i ydelse

Bad luck

Claus Olsen

Fra : R.Hansen

Dato : 27-02-07 22:31

"OLD-CAT" <us@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rene
>
> Jeg tror også du er ramt af et kopiprodukt der ikke lever op til
> originalen i ydelse

Hej Claus og andre

Jeg har nu været i kontakt med Sandisk og FØR andre end mig undres og går i
panik - kan jeg meddele at kort med sølv eller guld skrift er HELT legale
kort!

Det der er vigtigt er at tjekke om der er en kode (serienummer) på kortets
kant!

Jeg har med interesse læst den blog som der henvises til og der forefindes
serienummeret ikke! Kortet som er afbilledet i blog'en (forside) ligner også
en dårlig kopi.

Billedet af bagsiden er deriomod "normal" ifølge Sandisk - begge de kort som
vises i blog'en kan altså være fuldt ud legale og iorden.

Jeg har idag 3x1Gb (2 "guld" og 1 "sølv") 1x2Gb (sølv) og 2 x4Gb (1 "guld"
og 1 "sølv")

Mvh.

René H.