Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ejernavn i billedinfo
Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 25-02-07 14:52

Jeg har købt mig et Canon PowerShot A530 og bruger ZoomBrowser EX som
billedarkiv.

På mit tidl. kamera Cann PowerShot A420 fik jeg indsat mig navn i alle
billeders oplysninger - men har glemt alt om, hvordan det gik til.

Er der en venlig sjæl der kan forklare mig, hvordan jeg får lagt navn ind på
billedinfo.

/Flemming U

Fra : s.v.nielsen

Dato : 25-02-07 15:55

Flemming Udbjørg wrote:
> [...]
> billedarkiv.
>
> Er der en venlig sjæl der kan forklare mig, hvordan jeg får lagt navn ind på

Dav Flemming!

I 'CameraWindow', som er en Canon utility der følger med ZoomBrowser,
vælges faneblad: 'Set to Camera' og derefter trykker du på knappen:
'Confirms/changes camera settings'

Resten burde være ligeud af landevejen

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 25-02-07 16:49

"s.v.nielsen" <s.v.nielsen@bogstavc.dk> skrev i en meddelelse

> I 'CameraWindow', som er en Canon utility der følger med ZoomBrowser,
> vælges faneblad: 'Set to Camera' og derefter trykker du på knappen:
> 'Confirms/changes camera settings'
>
> Resten burde være ligeud af landevejen

Hej Søren.

Det er så nemt, at et 5-års barn kan finde ud af det. Så nu sidder jeg og
tænker på, hvorfor jeg glemte det

Tusind tak for hjælpen.

/Flemming U