Dyrenes alarm hjælp
Fra : tina larsen

Dato : 06-03-07 20:50

Dyrenes Alarm giver nu alle mulighed for at hjælpe med at lægge pres på
beslutningstagere, når dyrene virkelig lider. Dyrenes Beskyttelse kan
fremover hurtigt mobilisere befolkningen i sager, hvor der kræves et
stort pres på politikere eller producenter.
Initiativet foregår på Internettet. Bannerannoncer vil give mulighed for
at melde sig til få information, når dyrene har brug for hjælp. Bannerne
findes på politiken.dk, ekstrabladet.dk, krak.dk, qxl.dk og mange andre
steder. Også på hjemmesiden http://www.dyrenesalarm.dk/ kan man tilmelde
sig.
Ved store sager vil Dyrenes Beskyttelse på denne måde indsamle
underskrifter for at kunne påvirke politikere, virksomheder og
organisationer til at forbedre dyrevelfærden.

- Dyrenes Beskyttelse oplever i disse år en helt enestående opbakning
til dyreværnssagen. Nu laver vi en ny konkret form, hvor en lille
indsats, som en "underskrift" på Internettet, kan gøre en meget stor
forskel for dyrene. Dyrenes Alarm gør det muligt at reagere meget
hurtigt, når store sager kommer op. Når beredskabet er på plads, kan vi
gøre en endnu større forskel. Vi har i dag 70.000 medlemmer, som vi
selvfølgelige håber på vil være de første til at melde sig til Dyrenes
Alarm, siger Ole Münster, direktør i Dyrenes Beskyttelse.

Når man tilmelder sig Dyrenes Alarm, vil man blive kontaktet pr. e-mail,
når Dyrenes Beskyttelse har brug for opbakning til at gøre en forskel
for dyrene.

Det er Dyrenes Beskyttelses håb, at mange vil tilmelde sig Dyrenes Alarm
og fortælle andre om muligheden. Jo flere vi er, jo bedre står vi rustet
til at hjælpe, når dyrene virkelig lider.

_________________

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-03-07 21:20

"tina larsen" <mailKATTE@BAKKEcatlove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og fortælle andre om muligheden. Jo flere vi er, jo bedre står vi rustet
> til at hjælpe, når dyrene virkelig lider.

hej Tina
tak for tippet. Jeg er medlem af Dyrenes Beskyttelse og har nu tilmeldt mig
Dyrenes Alarm.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-03-07 22:09

tina larsen wrote:

> [...]
> Alarm og fortælle andre om muligheden. Jo flere vi er, jo bedre
> står vi rustet til at hjælpe, når dyrene virkelig lider.

Er hermed gjort. Godt initiativ

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats