sådan ser verdens dejligste kat ud:-)
Fra : Snuden

Dato : 04-03-07 19:29

http://rapidshare.com/files/19399291/Simmy.wmv.html

Simba der ligger på sin stol og slapper af. Han er den bedste kat jeg har
kendt. Vi sover tit sammen, og han elsker at putte sit hoved ind til min
kind og falde i søvn..

Snuden

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-03-07 21:07

Snuden wrote:
> [...]
> jeg har kendt. Vi sover tit sammen, og han elsker at putte sit
> hoved ind til min kind og falde i søvn..

Jeg vil da meget gerne se billedet af Simba, men fortæl lige hvordan
man får det frem

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 05-03-07 10:48

> Tove Krieger skrev:
> Jeg vil da meget gerne se billedet af Simba, men fortæl lige hvordan
> man får det frem
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Ditto her - man kommer bare til en eller anden info/reklameside med
tekst....
Godt at høre, Tove, at det ikke bare var mig, for så havde jeg da
troet, at nu var jeg (trods alle forsøg på at sætte mig ind i det) røget
ud i alt det med server-og-nyhedsgruppetjeneste-ting igen...
Nå, men selv Hanne Engermann er hægtet af p gr af det, der funker for
nogen, men altså ikke for alle. Så hurra for hjemmesiden
Men tillykke med dig og Simba - det er bare så dejligt....
Havde selv en meget morgenkælen Gia - skøøønt!
'Snude', hvorfor laver du ikke en bare nok så kort profil på siden og
lægger fotos ind der - så er de der, så alle i gruppen kan se dem og
orientere sig, når du måske skriver igen med et spørgsmål vedr. Simba.
Du har måske mange dejlige fotos af ham, som mange vil glæde sig over at
se...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : gitte

Dato : 05-03-07 11:39

> Jeg vil da meget gerne se billedet af Simba, men fortæl lige hvordan man
> får det frem

det er en wma-fil af en dejlig rød/hvid missekat. men den fylder omkring
5 mb, der er ingen problemer med at se den hvis man har windows medieplayer.

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 13:59

gitte wrote:

> det er en wma-fil af en dejlig rød/hvid missekat. men den fylder
> omkring 5 mb, der er ingen problemer med at se den hvis man har
> windows medieplayer.

Det er vist ikke helt rigtigt. Jeg har windows media player, endda
opgraderet til den allersidste nye version 11 fordi jeg bruger den
meget til at "rippe" filer til min MP3 afspiller . Størrelsen af filen
er heller ikke noget problem, jeg har en 512 kb download, og den er
mere end hurtig nok også til flashfilm. Problemet for mig er at finde
ud af på den side Snuden har sendt, hvor man skal klikke. Jeg
plejer ellers ikke at være rådvild men jeg har ikke lyst til at
skulle abonnere på en side, for at få lov til at se billeder eller
film.

Jeg vil give Siri ret mht hendes råd til Snuden. Lav en profil på
kattegruppens hjemmeside, det gør det hele meget nemmere.

Fra : Mig

Dato : 05-03-07 14:18

Hej Tove

Siden er lidt bøvlet at komme ind på.
Men jeg gjorde sådan her:

Tryk først på "free" nederst på siden
Så kommer du til en ny side, der tæller 0,5 - 1 minut ned , når den har
gjort det, kommer du til endnu en side.
Midt på siden står 4 bogstaver, dem skal du skrive lige nedenunder og klikke
på "Download from level...
Så burde det virke.

Håber du har heldet med dig.

Mvh.

Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 14:58

Mig wrote:
> [...]
> har gjort det, kommer du til endnu en side.
> Midt på siden står 4 bogstaver, dem skal du skrive lige nedenunder

Hej Allan.

Så lykkedes det. Jeg har gemt filmen så jeg kan se den igen. Tak for
hjælpen, men jeg må sige som dig at det er en meget "bøvlet"
procedure.

Til Snuden.

Han er en rigtig sød og fin mis, lige til at kramme. Ham kan du godt
være bekendt, godt at du har så megen glæde af ham

Fra : gitte

Dato : 05-03-07 16:57

jeg trykkede altså bare på linket og så begyndte den at hente, men nu kan
jeg godt se hvorfor, jeg henter i forvejen filer ned via rapidshare
faktisk har jeg en konto dér.

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 17:03

gitte wrote:
> jeg trykkede altså bare på linket og så begyndte den at hente, men
> nu kan jeg godt se hvorfor, jeg henter i forvejen filer ned via
> rapidshare faktisk har jeg en konto dér.

Ja ok, jeg tænkte nok at det måtte være noget i den retning.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 17:51

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse > Ja ok,
jeg tænkte nok at det måtte være noget i den retning.
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Hej Tove
Det er ikke nemt at være tæt på gammelnok.
Bliv nu ikke ond, det er sødt ment
Jeg har det selv sådan, med al det der nymodens.
En anden Allan som snart runder de der 40
Mvh ja get på Allan

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 18:06

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bliv nu ikke ond, det er sødt ment
> Jeg har det selv sådan, med al det der nymodens.
> En anden Allan som snart runder de der 40

Og så er det vel forsent at sige bevar Jagtvej 69
Der hørte jeg min første Punk koncert for 24 år siden.
Nå OT men gå med fred

Og punk og MCO er vist ikke helt OT Hehe ,
Ja dem der har MCO må da give mig ret

Rolige for det meste, og så tænder de af, vild leg.

Opfører sig pænt men vælter alt.

Nej det gælder vist for alle katte.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 18:11

Allan wrote:
> [...]
> Bliv nu ikke ond, det er sødt ment
> Jeg har det selv sådan, med al det der nymodens.
> En anden Allan som snart runder de der 40

Jeg tænkte nok at det var dig (din "røver") LOL

Jeg har meeeeeget længe været tæt på gammel nok, og du har helt ret.
Det er mange gange ikke nemt. Jeg plejer dog ikke at lade mig slå ud
af nymodens ting. Det er mig der er
tv-dvdoptager-parabolreceiver-computer- tekniker her i familien, og en
gang imellem snurrer den lidt rundt deroppe, men så er det da godt at
vi har vore dejlige missedyr at slappe af med. Mange hilsener og knus
til Kosmos og Rocke.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 18:22

> [...]
> deroppe, men så er det da godt at vi har vore dejlige missedyr at slappe
> af med. Mange hilsener og knus til Kosmos og Rocke.

Nej nej Hehe så er jeg nr 3 Allan
Jeg har ingen skyld i denne sag, så du må finde andre.
Vi er mange der hedder Allan i DK.
Mvh Ja Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 19:06

Allan wrote:

> Nej nej Hehe så er jeg nr 3 Allan
> Jeg har ingen skyld i denne sag, så du må finde andre.
> Vi er mange der hedder Allan i DK.
> Mvh Ja Allan

Jeg kender altså kun én Allan der skriver "Hehe", så du er afsløret
(nr. 2 Allan). Pennys ejer hedder også Allan, det har jeg skam
opdaget.

Ved godt du er en stor spøgefugl, men denne her kan du ikke "rende
fra", din hotmailadresse er bl.a. Allan_Roskilde, har jeg ikke ret ?
LOL og dine misser hedder stadig Rocke og Kosmos, så du kan lige så
godt bryde sammen og tilstå.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 19:11

Hehe
Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 21:08

Nej dog
hvad kan jeg gører ? for at gøre Tove god igen?
Her er link til Da Rocke og Kosmos var i haven første gang sammen.

http://www.rogepost.com/n/9699468642

http://www.rogepost.com/n/9992011034

Men da det er i 3GP format så jeg ved ikke om de små filmstumper kan ses
overalt.
Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 21:41

Allan wrote:
> [...]
>
> http://www.rogepost.com/n/9699468642
>
> http://www.rogepost.com/n/9992011034
>

> Men da det er i 3GP format så jeg ved ikke om de små filmstumper

Kære Allan.

Hvem kunne dog blive sur på dig - i hvert fald ikke jeg. Du skulle
bare "punkes" tilbage af samme "skuffe", du må da meget gerne drille
lidt en anden gang, hvis man på den måde kan hale billeder og
flashfilm ud af dig. Det er to søde film, de har det herligt kan man
se, og har en dejlig stor plads at tumle på

P.S. Jeg har skam også gemt filmene (eller rettere sagt "hugget" dem).

Fra : Siri

Dato : 07-03-07 00:45

> [...]
> se, og har en dejlig stor plads at tumle på
>
> P.S. Jeg har skam også gemt filmene (eller rettere sagt

Jeg er også mild...
Men kan ikke se filmene - har klikket mig igennem de først e 6-7
tekstfyldte sider om at dit og dat er not available in your language...
Men jeg har det da også fint med engelsk, for seven da!
Jeg vil gerne se de tumlende misser, hjææælppp.....

Fra : gitte

Dato : 05-03-07 11:42

ja han er dejlig men måske skulle du lave enkeltbilleder, det kan tage lang
tid for folk med en langsom forbindelse at hente filmen ned.

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Mig

Dato : 05-03-07 12:19

Hej

Han se da skøn ud, men prøv lige at se min skønne "Penny".
Hun er altså også rigtig dejlig.

Mvh.

Allan

Fra : Mig

Dato : 05-03-07 12:31

Hmm
Det her går rigtigt godt, klik på linket.

http://www.funkie.dk/fig/
Vælg menu og derefter Penny.

Mvh.

Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 15:05

Mig wrote:
> Hmm
> Det her går rigtigt godt, klik på linket.
>
> http://www.funkie.dk/fig/
> Vælg menu og derefter Penny.
>
> Mvh.
>
> Allan

Hun er bare en yndig lille dame. Sikken en smuk busket hale, og så
hendes farve, den er meget køn og sart.

Ja, de er godt nok forskellige vores misser, men pragtfulde allesammen

Fra : Siri

Dato : 05-03-07 21:13

> [...]
> hendes farve, den er meget køn og sart.
>
> Ja, de er godt nok forskellige vores misser, men pragtfulde allesammen

Yeeeiii... Weeeeiiii - buskhaler, hurraaaa.... Hun er sørme fin, hun er
da en bimse, eller?
Uh, de dejlige katte - og katte med flotte buskhaler og fine store
bukser falder jeg altså for, selvom det er lidt meget med al Gias
vinterpels, som hun så ikke bruger til et klap, den sne-bangebuks! Så
jeg bliver ikke vasket som Allan , det er godt, at jeg har badekar
nu er jeg også OT - men mens jeg er ved det, Allan, må jeg lige
heppe på din 'bevar Jagtvej-osv' - de har nemlig veganer-køkken OK,
så fanatisk er jeg ikke
Nuuu er det OT og Gia kalder

Fra : Mig

Dato : 05-03-07 21:59

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Yeeeiii... Weeeeiiii - buskhaler, hurraaaa.... Hun er sørme fin, hun er
> da en bimse, eller?
> Med venlig hilsen
> Siri

Hvis en bimse er en Birma, så er hun det ikke, men en Ragdoll.

Mvh.

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 22:10

"Mig" <no@mailmailmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis en bimse er en Birma, så er hun det ikke, men en Ragdoll.
>
> Mvh.
>
> Allan

Hun ser godt nok krammelækker ud

Mvh også Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-07 22:18

Mig wrote:
> "Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis en bimse er en Birma, så er hun det ikke, men en Ragdoll.
>
> Mvh.
>
> Allan

Åhhh, og så har hun helt sikkert blå øjne. Jeg er vild med Ragdolls.
Kunne det mon tænkes, at du har flere billeder af hende, også hvor hun
ikke sover, for der kan man jo ikke se hendes øjne. Det haster ikke -
bare når du får tid

Fra : Siri

Dato : 05-03-07 22:40

> Hvis en bimse er en Birma, så er hun det ikke, men en Ragdoll.
> Mvh.
> Allan

Åh... Indrømmet, jeg er absolut ikke ekspert - men en bimse er en bimse
ifølge Marianne Juul (se sitet www.netkatten.dk, med overskriften 'Mine
herlige Birmaer' - som jeg i al forsigtig beskedenhed synes lyder bedre
end 'hellige'). Dyrk bare den herlige filmbid 'bimserne er løse' og
'bimserne er stadig løse og vilde' - den er næsten bedre.... Se, det er
sådant fræs, jeg drømmer om for Gia og en kommende legekammerat....
Vroum! fræs! Vild jagt gennem stuen!
Andre har forlængst overbevist mig om Raggiernes fortræffeligheder, de
er betagende... Tak, Marie-Louise. Er på kig efter en... Når damen
ellers svarer, tsk tsk, nogle spamfightere er altså liiige lovlig
effektive.
Uanset race, så ønsker jeg mig bare en lege-kammerat for Gia, der vil
lege og keder sig, og netop nu holder sit eget lille ræs, og miaver højt
'Sving fjerene, mor, så jeg kan fange dem og gnaske dem!' Og så en
skøde-kat, en putte-kat til mig... En rigtig kæle-sak....