Mega Cats grus, hvor?!
Fra : Helle

Dato : 03-03-07 19:48

Hvor på nettet kan man købe Mega Cats klumpende grus? jeg kan godt købe det
hos min dyrehandler i Svendborg til 139 kr for 14 kg, men hvis man nu kunne
købe det billigere på nettet ville det være rigtig fint.
Det behøver ikke være en dansk side, bare de sender til Danmark.

Hvor køber I andre det henne?

Mvh Helle

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-07 20:04

Helle wrote:
> [...]
> hvis man nu kunne købe det billigere på nettet ville det være
> rigtig fint. Det behøver ikke være en dansk side, bare de sender til

Så vidt jeg kan se, er der ingen forhandlere på nettet. Der er 3
forhandlere på kattehjemmesiden. De billigste er 120,- kr. for 16 kg.
i Rødovre, og 110 ,- kr. for 16 kg. i Kolding.
(med forbehold for prisændringer).

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproduct.php?productid=214&id=1

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mette Lambert

Dato : 06-03-07 19:51

> [...]
> forhandlere på kattehjemmesiden. De billigste er 120,- kr. for 16 kg.
> i Rødovre, og 110 ,- kr. for 16 kg. i Kolding.

En tur med Google gav bl.a. følgende resultat:

http://www.kirstensdyrebutik.dk/product.asp?product=49

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 06-03-07 20:22

> En tur med Google gav bl.a. følgende resultat:
>
> http://www.kirstensdyrebutik.dk/product.asp?product=49

Ja, det har jeg godt set før, men det er ikke nogen særlig stor sæk og det
bliver ret dyrt i forsendelse.
Ærgerligt at www.zooplus.de ikke forhandler det.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-03-07 20:44

"Helle" <liljepigen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det har jeg godt set før, men det er ikke nogen særlig stor sæk og det
> bliver ret dyrt i forsendelse.
> Ærgerligt at www.zooplus.de ikke forhandler det.

Jamen, dér kan du købe Extreme Classic, der efter beskrivelsen er det samme
som Mega Cats grus.
Jeg købte stort ind (og delte med en veninde), d.v.s. 16 sække a 15 kg,
hvorved prisen blev 112,50 kr. pr. sæk.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Helle

Dato : 06-03-07 21:20

> [...]
> samme som Mega Cats grus.
> Jeg købte stort ind (og delte med en veninde), d.v.s. 16 sække a 15 kg,

Jeg køber netop Extreme Classic hos Zooplus, men synes det støver ret meget
og fik så anbefales Mega Cats.