Kontakt til Søren Arnvig
Fra : Tommy Friis Jensen

Dato : 07-03-07 21:13

Hej Søren
Har du stadigvæk det spiro rygskjold til salg som du har på din hjemme side
for så er jeg intresseret hvis vi kan aftale et eller andet med noget
forsendelse og sådan.
Har prøvet at sende dig en mail på @Arnvig.dk som de siger på din hjemme
side men det vil bare ikke lykkedes så jeg prøver her på dette fora hvor jeg
da har set indlæg fra dig tidligere

Tommy Jensen
far til en kommende dykker

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-03-07 21:32

"Tommy Friis Jensen" <tommy-f@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har prøvet at sende dig en mail på @Arnvig.dk som de siger på din hjemme
> side men det vil bare ikke lykkedes så jeg prøver her på dette fora hvor

Hej Tommy

Jeg har sendt dig en mail.

Søren Arnvig