Hvor og hvilken goodie-bag?
Fra : Clevin

Dato : 06-03-07 08:25

Hej,

Jeg mangler tit en goodie-bag på mine dyk. Jeg skal have fat i et 2X12
med wing og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvor I
andre sætter jeres goodie-bag på et sådant setup? Det er selvfølgelig
interessant at vide hvilken goodie-bag I har også

De er vel lette at lave selv, hvis man kan skaffe det rigtige materiale...

/Clevin

Fra : anders

Dato : 06-03-07 09:55

Goodiebag????

Hvis du med goodies mener smb, spole, ekstra maske, etc. ligger de i
en lårlomme på dragten.

mvh
Anders

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 06-03-07 11:13

Hvad fanden er SMB? Små Mærkelige Brugsgenstande?

/kenneth

Fra : Bock

Dato : 06-03-07 11:58

Surface Marker Buoy

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 06-03-07 12:18

Oki, takker!

/kenneth

Fra : Clevin

Dato : 06-03-07 13:54

> Hvis du med goodies mener smb, spole, ekstra maske, etc. ligger de i
> en lårlomme på dragten.

Jeg mener ting som man finder, f.eks. gammelt ragelse, fladfisk,
guld-dukater, champagne fra 1. verdenskrig osv. Kort sagt - ting som man
ikke gider have i lommen...

Fra : Nicholas

Dato : 06-03-07 14:18

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> interessant at vide hvilken goodie-bag I har også
>
> De er vel lette at lave selv, hvis man kan skaffe det rigtige materiale...

Hej Du

Jeg har selv lavet min ud af bæver nylon... - og selv banket messing øjer i
så den kan lukkes med et stykke reb.

I toppen er kanten stivet af med et stykke tynd plast slange, - det gør det
lettere at få tingene ned i posen hvis den ikke skvatter sammen :)

Samlet kostede den mig omkring 35 kr...

Da den ikke har noget stift i sig, - kan den foldes sammen og puttes i
lommen til den dag hvor man finder nazi guldet

Nick

Fra : Clevin

Dato : 06-03-07 15:33

Hej igen,

Hvor køber du bæver nylon henne?

/Clevin

Fra : Nicholas

Dato : 07-03-07 07:09

> Hej igen,
>
> Hvor køber du bæver nylon henne?
>
> /Clevin

Nærmeste stof forretning... - kunne være stof2000...

Nick

Fra : Jan Birk

Dato : 06-03-07 14:27

> [...]
> andre sætter jeres goodie-bag på et sådant setup? Det er selvfølgelig
> interessant at vide hvilken goodie-bag I har også

Hvis jeg oversætte 'goodie-bag' til 'net/taske/pose', har jeg mit
sidende på bagpladen under venstre arm. Nettet/posen er rullet sammen
til en lille pølse og fastgjort på bagpladen med en elastik.

Nem at hive frem, når fisken, guldet eller et par knogler skal
transporteres med hjem I nettet sidder endvidere en karabinhage, så
hvis nettet kommer i brug, kan det monteres på en D-ring.

/Jan

Fra : Clevin

Dato : 06-03-07 15:34

> [...]
> transporteres med hjem I nettet sidder endvidere en karabinhage, så
> hvis nettet kommer i brug, kan det monteres på en D-ring.

Tak for det gode råd!