Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp jeg kan ikke sende mine billeder til~
Fra : Pedersen's

Dato : 01-07-01 20:09

http://www.japanphoto.dk/

Jeg kan ikke sende dem mine billeder !?!

der åbner bare et vindue med et timeglas der drejer rundt,og så står der
"system is loading ...",
det bliver lidt kedeligt efter 10 min. !

Hvad gør jeg ? / evt. forkert ?

Jeg har prøvet at slå min firewall fra, men det er samme resultat.

--
Fam Pedersen .
byt * med vip

Fra : ab

Dato : 01-07-01 22:01

Det må være slemt - digitale billeder kan ofte være meget vanskelige at
fremkalde. Og når så man ikke kan sende "dem" sine billeder bliver det helt
galt.

Kan du ikke fortælle os, hvilke billeder det er du mangler ? - Måske er der
nogen, der har noget liggende, som kan sendes, så vi kan få lukket munden på
"dem".

MVH ab

------------------------

Fra : U. Pedersen

Dato : 02-07-01 00:27

On Sun, 1 Jul 2001 21:09:00 +0200, "Pedersen's"
<bse28410@*.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>"system is loading ...",
>det bliver lidt kedeligt efter 10 min. !

Ja et eller andet gør du forkert, for jeg har netop bestilt et nyt
20x30, til 15,-
Men har du læst hvad der stod på siden ?
********
For at kunne bestille billeder, skal du benytte vores online print
service. Det er et lille program, der tager 30-60 sekunder om at
starte op. Det installerer sig ikke permanent på din harddisk
********
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Pedersen's

Dato : 02-07-01 04:42

> [...]
> service. Det er et lille program, der tager 30-60 sekunder om at
> starte op. Det installerer sig ikke permanent på din harddisk

Ja, det er der !

Jeg klikke på online print service, og der kommer et vindue frem, hvor der
står system is loading...

og der er et billede af et timeglas. og så sker der ikke mere !

såeh, jeg ved ikke hvad jeg gør forkert ?

--
Fam Pedersen .
byt * med vip

Fra : U. Pedersen

Dato : 02-07-01 09:17

On Mon, 2 Jul 2001 05:42:03 +0200, "Pedersen's"
> [...]

>står system is loading...
>
>og der er et billede af et timeglas. og så sker der ikke mere !
>
>såeh, jeg ved ikke hvad jeg gør forkert ?

Tror ikke du går noget forkert, du kan nok bare ikke komme ind på
siden, og hvorfor ved jeg så ikke

Fra : U. Pedersen

Dato : 02-07-01 00:40

On Sun, 1 Jul 2001 21:09:00 +0200, "Pedersen's"
<bse28410@*.cybercity.dk> wrote:

>http://www.japanphoto.dk/
>
>Jeg kan ikke sende dem mine billeder !?!

Ellers kan du vel prøve denne adresse ?
www.photoworld2.de det er den japanpphoto bruger når de bekræfter de
har modtaget billedet

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 03-07-01 21:31

"Pedersen's" <bse28410@*.cybercity.dk> wrote in message
> http://www.japanphoto.dk/
>
> Jeg kan ikke sende dem mine billeder !?!
>
> der åbner bare et vindue med et timeglas der drejer rundt,og så står der
> "system is loading ...",

Havde samme problem efter jeg havde forsøgt at uploade nogle billeder til
dem, og overførslen fejlede.

Så jeg holder mig til www.photocare.dk stadigvæk.

// Steffen

Fra : esther

Dato : 04-07-01 13:48

jeg har haft samme problem ved upload til kaisai.dk. og efterhånden
fundet ud af at det simpelthen tar 100 år og en madpakke at uploade
billeder via nettet- især hvis det er billeder i høj kvalitet. prøv
simpelthen at ha tålmodighed, 20-25 min pr billede er ikke et særsyn
selv om du har isdn, adsl eller anden sexy hurtigforbindelse.

hilsen esther

Fra : U. Pedersen

Dato : 04-07-01 16:00

On Wed, 04 Jul 2001 14:47:38 +0200, esther <selig@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>simpelthen at ha tålmodighed, 20-25 min pr billede er ikke et særsyn
>selv om du har isdn, adsl eller anden sexy hurtigforbindelse.

det var dog utroligt, har netop her idag oploadet endnu et 1600x1200
som jeg så får som 20x30, kan overhovedet ikke genkende nogle af Jeres
problemer, og jeg har kun en 384/128 xdsl

Fra : Faurholt

Dato : 05-07-01 21:33

Hej Pedersen
Har du prøvet PhotoCare? Så vidt jeg husker har denne fotokæde fået en pris
for deres hjemmeside.
Niels-Peter