Pictogram
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 25-02-07 20:25

Hvad betyder pictogrammet i højre side nr. 2 fra oven?

http://www.daimi.au.dk/~mbk/skilt.jpg

mvh
Michael Kristensen

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 25-02-07 22:38

On 25 Feb., 20:24, "mbk...@hotmail.com" <mbk...@hotmail.com> wrote:
> Hvad betyder pictogrammet i højre side nr. 2 fra oven?
>
> http://www.daimi.au.dk/~mbk/skilt.jpg
>
> mvh
> Michael Kristensen

Skal vi ikke gætte på at det betyder, at det er forbudt at hælde
affald i vandet.

Jens Olsen

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 26-02-07 08:13

> Skal vi ikke gætte på at det betyder, at det er forbudt at hælde
> affald i vandet.

Det var også mit eget gæt, men det var mere baseret på, at det var det
eneste forbud, der var igen.

Kan du se, hvad pictogrammet forestiller?

mvh
Michael Kristensen

Fra : TT

Dato : 26-02-07 09:13

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

eneste forbud, der var igen.

Kan du se, hvad pictogrammet forestiller?

Jeg syntes det ligner en tallerken, med andre ord, lad være med at smide
dine madrester overbord.

-Torben

Fra : jakob@r-f.dk

Dato : 26-02-07 11:39

On 26 Feb., 09:12, "TT" <trp@(fjern)hajq.dk> wrote:

> [...]
>
> mvh
> Michael Kristensen
>
> Jeg syntes det ligner en tallerken, med andre ord, lad være med at smide

Kunne se ud som en der vil tage noget med op i et net! Med andre ord:
Lad være med at tage koraller, fisk... med op!!!

mvh

Jakob

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 26-02-07 12:33

> Kunne se ud som en der vil tage noget med op i et net! Med andre ord:
> Lad være med at tage koraller, fisk... med op!!!

Det er snarere pictogrammet i højre række foroven, der viser det.

Fra : TT

Dato : 26-02-07 14:04

> Kunne se ud som en der vil tage noget med op i et net! Med andre ord:
> Lad være med at tage koraller, fisk... med op!!!

Det er snarere pictogrammet i højre række foroven, der viser det.

Jeg er helt sikker, næsten, på at det er en tallerken der bliver renset
overbord.

-Torben