Det røde kort er blevet bedre
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-07 13:30

Pr. 1. februar er det røde kort blevet bedre.

I stedet for at få stillet en bil til rådighed efter at have ventet i 3 dage
efter et bilnedbrud, kan man nu få en efter 3 timer, hvis ens bil ikke kan
repareres inden for den tidshorisont.

Kilde: Lokalavisen, som citerer for Forsikringsoplysningen.
--
Per, Esbjerg

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-03-07 08:58

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> efter et bilnedbrud, kan man nu få en efter 3 timer, hvis ens bil ikke kan

Lyder godt - jeg har siddet og kukkeluret 3 dage ved rivieraen inden vi
kunne få erstatningsbil. Det er nu ikke det værste sted at kukkelure

Vi kunne have valgt at tage lejebilen med det samme, SOS ville betale
hvis reparationen tog mere end de 3 dage som jeg forstod det. Ellers var
det egen regning.

Problemet? En færdig kobling på en Rover 620 turbo - det kom til at
koste 1000 euro - jeg tør ikke tænke på hvad "terminalen" ville have
taget

--
vh
Torben