Område til træf - hvor?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-07 01:12

www.clubgolf.dk mangler et lukket område vi kan leje til at lege på, der
skal være plads til et par hundrede deltagere med telte og campingvogne (og
biler :)). Vi vil gerne køre lidt tidskørsel, så det gør ikke noget der er
langt til naboerne samt asfalt på i det mindste en del af området.

Vores sædvanlige træfpladser er hhv. blevet for dyre og blevet besat
midlertidigt af militærbiler.

Kom frisk frem med steder til under 10.000 kr. fra fredag eftermiddag til
søndag eftermiddag.

Videopolitierne nævner KTA Karup - er det muligt at leje det - og er det
muligt at lave det om til en træfplads med en betalingsindgang?

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-03-07 01:24

Per Henneberg Kristensen wrote:

> www.clubgolf.dk mangler et lukket område vi kan leje til at lege på,

> Vores sædvanlige træfpladser er hhv. blevet for dyre og blevet besat
> midlertidigt af militærbiler.

Har i ikke tidligere holdt til i Stenlille?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-07 06:31

Uffe Ravn wrote:

> Har i ikke tidligere holdt til i Stenlille?

Vi har holdt en del til i Fredericia og lidt på Djursland ved Århus
Lufthavn.

Jeg glemte at nævne at vi gerne ville have en pladstræf på Jylland/Fyn af
hensyn til vores tyske træfdeltagere.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-03-07 02:25

> [...]
>
> Videopolitierne nævner KTA Karup - er det muligt at leje det - og er det
> muligt at lave det om til en træfplads med en betalingsindgang?

Lolland-Falster Airport, også kaldet Maribo flyveplads, også kaldet
Højbygård flyveplads, og som iøvrigt ligger ca. 5 km fra Rødby kunne måske
være en mulighed.
Jeg kender intet til priser, men har bemærket, at der et par gange om året
holdes træf af en af de klubber, som gerne køre ræs uden at komme i konflikt
med politiet ved at gøre det i fabrikskvarterer osv.
De kalder sig vist noget i retning af Legal Street racing club.
Jeg har ikke selv oplevet, hvad de laver på deres træf, men mener at have
læst, at det både dækafbrænding og alm. væddeløbskørsel, der foregår.
Jeg aner intet om, hvad de betaler for det m.m.
http://www.lfsv.dk/underpunkter/plads.htm

Faldskærmsklubber og svæveflyklubber holder også jævnligt træf der og det
kan godt vare en weekend, hvor de opstiller et utal af campingvogne.

Når der køres ræs, mener jeg altid at det er et enkeltdags arrangement.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 08:15

uhh godt du skrev det, skal da ha meldt min cabrio ind

Mvh
Morten

Fra : Frank

Dato : 07-03-07 09:25

> [...]
>
> Videopolitierne nævner KTA Karup - er det muligt at leje det - og er det
> muligt at lave det om til en træfplads med en betalingsindgang?

Hej
Prøv her:

http://www.stauning-lufthavn.dk/index.htm

Mvh
Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-03-07 11:59

On 7 Mar., 01:11, "Per Henneberg Kristensen" <phk_fje...@esenet.dk>
wrote:
> Kom frisk frem med steder til under 10.000 kr. fra fredag eftermiddag til
> søndag eftermiddag.

Flyvestation Vandel måske? Der er i hvert fald plads til både det ene
og det andet - og der er gode stræk til at køre stærkt på :)

Men om man kan leje den til den pris det ved jeg ikke lige - og om man
overhovedet kan leje den, tror nok der er ret godt booket op derude
bl.a. af "Respekt for fart" kurset.