bedste SUV 4x4 til max 250.000 + moms i ny~
Fra : thomas jürgensen

Dato : 06-03-07 21:34

Hejsa

Overvejer kraftigt en SUV som min nye firmabil og har indtil videre kigget
på flg..

SSayoung Kyron dielsel med Lux pakke og automatgear.. (Facelift på vej i
løbet af foråret)

Chervolet Captiva Diesel, lux udgave med Automatear..

Opel Antara (virker umiddel bart for dyr i forhold til søsteren Captiva.)

er der andre biler som jeg bør kigge nærmere på inden jeg køber ??

Den skal ikke være større end de her beskrevne, (Rexton, audi og Touareg er
udelukkede)

men det er ikke udelukket at finde en 1 år gammel bil og spare over kantsten
gebyret..

Forslag til modeller jeg bør kigge på er yderst velkomne

THomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-03-07 21:52

In article <45edd033$0$48626$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
"thomas jürgensen" <thomas@4701.dk> wrote:

> [...]
>
> Opel Antara (virker umiddel bart for dyr i forhold til søsteren Captiva.)
>
> er der andre biler som jeg bør kigge nærmere på inden jeg køber ??

Jeg kan kun være fortaler for Hyundai Santa Fe.

Vi har den nye udgave og ud over, at den kører som en drøm, så vinder
den samtlige tests jeg har set.

237kkr + moms hvis jeg husker korrekt for gule plader.

Fra : SG

Dato : 06-03-07 21:57

"thomas jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i

> Forslag til modeller jeg bør kigge på er yderst velkomne
>
> THomas

Honda er lige kommet med deres nye CR-V. Topmodellen har rigtig meget i
udstyr, og ser også lækker ud indeni, men jeg kan nok bedre lide det ydre
udseende på den gamle model. Der var mere 4x4 over den.

Men smag og behag er jo forskellige, så måske det var noget?

-SG

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 08-03-07 13:00

Jeg ville helt sikkert kigge på den nye Ssang yong Yactyon...
Den deler motor med Kyroneen. Jeg har kørt begge og Yactyonen er
dælme sej

Fra : thomas jürgensen

Dato : 09-03-07 06:48

hejsa

ja den er fed, men dog lidt for lille til det jeg skal bruge den til

thomas