Kan i bruge en billig bil? ;-)
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-03-07 18:48

Ved godt det ikke er en markedsgruppe, men har været herinde før, og ved i
er overbærende - og der er sgu ingen der ser den i markedsgruppen. Synes den
fortjener bedre end bare at blive smidt ud. Så, ikke flame mig helt ned,
det er jo i en god sags (min mors) tjeneste ;)

FORD ORION 1.6I CLX ÅRG. 1991

Den skal synes, men er du hurtig får du pladerne med. Syn burde ikke være
det store problem, min mor vil bare prøve noget andet og nyere nu, da hun
har fået finanserne til det.

Den har gået 245.000 km, og går RIGTIG godt i motor og gearkasse!

Den er sort, og rigtig flot i kabinen (velour). Bilen står iøvrigt ganske
fornuftigt.

Den er med soltag (manuelt), og det er IKKE utæt.

Bemærk at det er modellen tilsvarende Escort MK.5 der går fra 91-94, og IKKE
den ældre MK.4.

Pris kr. 3.000,- - afslag ved hurtig handel! Billeder kan mailes.

Tlf. 28 83 54 54, spørg efter Mona.

Bilen står i 9380 Vestbjerg.

Venligst,
Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-03-07 19:07

"Troels [around 9000]" skriver:

> Ved godt det ikke er en markedsgruppe

Godt, så ved du også at du har postet et forkert sted ?

> Pris kr. 3.000,- - afslag ved hurtig handel! Billeder kan mailes.

Jeg byder 2 skumbananer.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 17:53

> "Troels [around 9000]" skriver:

> Godt, så ved du også at du har postet et forkert sted ?

En Ford Løg.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 19:40

> Pris kr. 3.000,- - afslag ved hurtig handel! Billeder kan mailes.

billeder tak

billeder.til.lille.mig@starchild.dk

Mvh
Morten

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-03-07 20:16

> billeder tak

De skulle ligge i din inbox! :)

Troels

Fra : Tom

Dato : 06-03-07 20:18

"Troels [around 9000]" <troels@abuse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> IKKE
> den ældre MK.4.
>
> Pris kr. 3.000,- - afslag ved hurtig handel! Billeder kan mailes.

Jeg kender også en som skriver festsange for 150,- pr sang hvis det måtte
have interesse.

--
Tom

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-03-07 20:21

> Jeg kender også en som skriver festsange for 150,- pr sang hvis det måtte
> have interesse.

Jeg vil sguda i det mindste sælge en bil.

Og nej, en sang om en bil er IKKE en bil.

Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-03-07 21:12

On Tue, 6 Mar 2007 20:21:09 +0100 "Troels [around 9000]"
<troels@abuse.com> sent the following smoke signals:

>Jeg vil sguda i det mindste sælge en bil.

Ja, og velvidende at du er OT, poster du alligevel. Så pak du bare dine
opstød væk.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-03-07 21:16

> Ja, og velvidende at du er OT, poster du alligevel. Så pak du bare dine
> opstød væk.

Du kan mudderkaste et andet sted. Dét er dfb SLET ikke til. Vil du være
betjent, så søg ind i politiet.

Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-03-07 09:59

On Tue, 6 Mar 2007 21:15:39 +0100 "Troels [around 9000]"
<troels@abuse.com> sent the following smoke signals:

>Du kan mudderkaste et andet sted. Dét er dfb SLET ikke til.

Den er heller ikke beregnet til salg, men alt det vidste du jo i
forvejen, så hvem er fjolset i dette tilfælde?

>Vil du være betjent, så søg ind i politiet.

Vil du kaste med sten, så søg ind til Nørrebronx.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-03-07 21:27

> Jeg vil sguda i det mindste sælge en bil.
>
> Og nej, en sang om en bil er IKKE en bil.

Nå men så har jeg da 2 gamle Brazil fælge som passer
på bla. din moars Orion. Uden gummi.

Fra : ShutEye

Dato : 06-03-07 20:35

> Jeg kender også en som skriver festsange for 150,- pr sang hvis det måtte
> have interesse.

hehe :þ

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 20:50

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender også en som skriver festsange for 150,- pr sang hvis det måtte
> have interesse.
>
> --
> Tom

LOL

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-07 00:11

Troels [around 9000] wrote:

> FORD ORION 1.6I CLX ÅRG. 1991

Jeg byder et brugt oliefilter til en Golf III TDI og et brugt tyggeben
stjålet i hundens kurv.

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-07 09:13

> Jeg byder et brugt oliefilter til en Golf III TDI og et brugt tyggeben
> stjålet i hundens kurv.

og du overlevede at gå på rov i hundens kurv?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-03-07 11:14

Uffe Bærentsen wrote:

> og du overlevede at gå på rov i hundens kurv?

Hvad gør man ikke for at få en billig bil?

Ebbe

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 07-03-07 00:39

Troels [around 9000] wrote:

> FORD ORION 1.6I CLX ÅRG. 1991

Byder et udtjent 9V-batteri fra min røgalarm, en tom mælkekarton og et
kasettebånd med Commodore 64-spil.

Knus
Regnar

Fra : Thomas

Dato : 07-03-07 17:36

"Troels [around 9000]" <troels@abuse.com> wrote in message
> [...]
> den fortjener bedre end bare at blive smidt ud. Så, ikke flame mig
> helt ned, det er jo i en god sags (min mors) tjeneste ;)

Hvorfor er prisen så ikke 0 kr ?

Jeg er ikke netbetjent men er enig med de andre. _Salg_ foregår i
markedsgrupperne ellers bliver det wild west tilstande herinde......

Mvh

Thomas
-----Mitsubishi Lancer årg 95 1,6 glxi kørt 372.000 km sælges for 120.000 kr
(evt nysynet 136.500) Askebægeret er som nyt

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-03-07 18:44

On Wed, 7 Mar 2007 17:36:18 +0100 "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com>
> [...]

>-----Mitsubishi Lancer årg 95 1,6 glxi kørt 372.000 km sælges for 120.000 kr
>(evt nysynet 136.500) Askebægeret er som nyt

Og så sætter du selv en bil til salg herinde...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Thomas

Dato : 07-03-07 18:48

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> sent the following smoke signals:

> Og så sætter du selv en bil til salg herinde...

Hehe........ ja den smuttede.....

nej mit kæreste eje er sgu ikke til salg , ihvertilfælde ikke til de håndøre
der ;)

Mvh

Thomas

Fra : Brian

Dato : 07-03-07 18:56

Hr. Jensen wrote:

> Og så sætter du selv en bil til salg herinde...

Til den pris, vælger jeg nu at se "annoncen" som go' humor

/Brian

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-03-07 19:02

> Til den pris, vælger jeg nu at se "annoncen" som go' humor

Humor og humor ved jeg nu ikke ;) Jeg kan godt se det sarkastiske i det, men
det er ikke noget jeg får en griner på over ;)

Troels

Fra : Brian

Dato : 07-03-07 18:52

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> -----Mitsubishi Lancer årg 95 1,6 glxi kørt 372.000 km sælges for 120.000
> kr (evt nysynet 136.500) Askebægeret er som nyt

Ja sådan kan man jo også gøre det - uden at blive "skudt" :)

Fra : Thomas

Dato : 07-03-07 19:35

"Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote in message
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja sådan kan man jo også gøre det - uden at blive "skudt" :)

Stadig ingen købere ?....... nå så må jeg prøve i en markedsgruppe
................ nej den er IKKE til salg.......... og jeg kan desværre
ikke rose den, da nogen vil anse det som en salgstale.........

Mvh

Thomas
--------Lancer 372000 km..... 118 hk målt i sommer (113 oprindeligt.....
ja jeg skal så ikke kunne sige hvad den rent faktisk leverede fra
ny.............. 1 ejers, service indtil 300.000, finder næppe nogensinde
noget bedre til de 18.000 kr jeg gav for den, so keep on dreamin'
derude........ )

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-03-07 23:36

On Wed, 7 Mar 2007 18:52:15 +0100 "Brian" <Suzuki@cool.dk> sent the
following smoke signals:

>"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ja sådan kan man jo også gøre det - uden at blive "skudt" :)

Nej, egentlig ikke, da signaturadskillelsen ikke overholder reglerne, så
signaturen er i dette tilfælde faktisk en del af indlægget.

Men så går vi også i små sko.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Brian

Dato : 08-03-07 18:34

Hr. Jensen wrote:

> Men så går vi også i små sko.

Ingen vil indrømme at gå i små sko - vi ved jo udemærket hvad skostørrelsen
indikerer om vores alle sammens yndlings (med)lem...

/Brian