Priskrig på bilforsikringer
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-03-07 18:48

http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article24594.ece

2800 kr. om året for at forsikre en Chevrolet - uanset hvor uerfaren man er.

Dét er da at straffe elitebilisterne!
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 19:38

> http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article24594.ece

haha så kan det være de kommer ned i GF niveau.. hehehe

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 19:56

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> haha så kan det være de kommer ned i GF niveau.. hehehe
>
> Mvh
> Morten

Grin du bare, men for mit vedkommende er bl.a. Alm. Brand
og Top Danmark noget billigere end GF forsikring.

/Bent
P.S. Min bil er en Opel Astra 1,6 16V Club Årg. 2000

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-03-07 19:49

On 6 Mar., 19:37, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

> haha så kan det være de kommer ned i GF niveau.. hehehe
>
> Mvh
> Morten

Det kommer an på valg af bil, jeg måtte flygte fra GF til Danske
Forsikring da jeg skiftede bil da jeg ikke havde tænkt mig at æde en
betragtelig prisstigning.

Med venlig hilsen Kim

Fra : jens

Dato : 06-03-07 21:49

"Kim Kristensen" <kim01@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det kommer an på valg af bil, jeg måtte flygte fra GF til Danske
Forsikring da jeg skiftede bil da jeg ikke havde tænkt mig at æde en

hahaha gf er da til grin med deres dyre priser
De er alt for dyre
så jeg måtte også flytte fra gf
til et andet selskab
desværre

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-03-07 21:56

In article <45edd3bc$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
"jens" <bandit@mail.dk> wrote:

> hahaha gf er da til grin med deres dyre priser
> De er alt for dyre
> så jeg måtte også flytte fra gf
> til et andet selskab
> desværre

Helt enig.

GF har ikke kunne klare noget for mig/os endnu som indtil flere andre
ikke har kunne gøre bedre.

Fra : Tom

Dato : 06-03-07 22:03

> Helt enig.
>
> GF har ikke kunne klare noget for mig/os endnu som indtil flere andre
> ikke har kunne gøre bedre.

Jeg fik først lovning på at de ville forsikre min ST200 og da forhandleren
så sendte oplysningerne m.m. til GF, så valgte de at skrive til mig at de
ikke kunne forsikre bilen....efter jeg havde købt den.......argh hvor
seriøst.
Langt de fleste selskaber kan i dag sagtens overgå GF priser.....hvis man
tager en god snak med dem. Men der kan dog være undtagelser ved visse biler
og baggrund der gør at GF er billigst. Man skal også huske at medregne den
bonuscheck som man plejer af få fra GF

--
Tom