Billige varvogne og entreprenør maskiner, ~
Fra : Nenad Dragic

Dato : 04-03-07 21:02

Hejsa

Som det er kendt at det er billigt at købe billige biler i Tyskland
skal jeg for en ven efterlyse om hvor det er billigt at købe billige
varevogne og entreprenør maskiner.

Nogen der ved noget om dette?
Gerne noget med et link.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 04-03-07 21:10

>Som det er kendt at det er billigt at købe billige biler i Tyskland
>skal jeg for en ven efterlyse om hvor det er billigt at købe billige
> [...]

Prøv at kigge på damb2b.dk - de har løbende auktioner over erhvervs
konkursboer.
De har næsten alt i entreprenør maskiner og af og til også varevogne.

/Kasper Hansen

Fra : Leonard

Dato : 04-03-07 21:30

"Nenad Dragic" <google@dragic.com> wrote:

>Som det er kendt at det er billigt at købe billige biler i Tyskland
>skal jeg for en ven efterlyse om hvor det er billigt at købe billige
>varevogne og entreprenør maskiner.

Entreprenørmaskiner er ikke belagt afgift, så de er typisk ikke
hverken billigere eller dyrere i Tyskland. Der findes store danske
firmaer, der handler med brugt materiel i hele Europa, fx Stallex i
Tønder.
Den Blå kan være god for et godt tilbud, men det kræver at man holder
øje i en periode.

--
Leonard

Fra : Pedersen

Dato : 04-03-07 21:55

Prøv denne http://www.rbauction.com/
de holder auktion 4 gange om året i Holland

Fra : Martin

Dato : 06-03-07 18:28

Mon ikke snart der er en sølvfarvet kran til salg i københavns området??

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 21:00

"Martin" <min@mail_at_dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke snart der er en sølvfarvet kran til salg i københavns området??

Hvem ville da sælge sin svigermor...??

Fra : Leonard

Dato : 06-03-07 21:04

"HB" <nomail(snabela)service.dk> wrote:

>Hvem ville da sælge sin svigermor...??

Hvis hende der Ruth var min svigermor, så ville jeg forære hende væk
sammen med datteren og faderen, og så emigrere langt væk

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 21:09

On Tue, 06 Mar 2007 21:03:51 +0100, Leonard <piper28a@gmail.invalid>
wrote:

>Hvis hende der Ruth var min svigermor, så ville jeg forære hende væk
>sammen med datteren og faderen, og så emigrere langt væk

Forhåbentlig er du da ikke så meget uvenner med nogen, at en gave af
den karakter kommer på tale )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Leonard

Dato : 06-03-07 21:18

Ivan Madsen <> wrote:

>Forhåbentlig er du da ikke så meget uvenner med nogen, at en gave af
>den karakter kommer på tale )

Næh, men det ville jeg blive og derfor ville jeg flytte om på den
anden side af jorden

--
Leonard