Jeg har en stilo (lidt endnu) så jeg kan måske ikke siges at være hel habil
Mit bedste bud er - ligesom du skriver - at den simpelthen faldt på
prisniveauet. Den var bare for højt prissat i forhold til den kvalitet som
folk forbinder med Fiat. Jeg æder ikke den med at de elektriske fejl (der
har ingen problemer været af den art på min) har påvirket salget så meget.
Vi kan nok alle blive enige om at f.eks. pug 307 i så fald skulle have solgt
en 5-10 stykker på landsplan
I givet fald at du og jeg har ret i ovenstående så ville bravo'en falde på
halen også. Jeg har kun lige set FDMs bud på en pris og den siger: starter
ved 200k. Hvis man ikke lige kan leve med den skrabede (lille motor) og
gerne vil have næste i rækken så taler vi 250k og så har du pludselig rigtig
mange alternativer i andre "kendt-for-kvalitet" mærker.
Carsten (Stilo i en måneds tid endnu)
"Jesper " <spam@me.com> skrev i en meddelelse
news
.tooid9yscdhq1q@xn--stationr1-m3a...
> Nu er afløseren så kommet - men hvorfor endte Stiloen egentlig som så
> eklatant en fiasko ?
> Har aldrig siddet bag rattet på en - men priserne er da fornuftige og
> designet er skarpt og præcist.
> Kører den dårigt ? Er den teknisk ustabil, eller røg den bare på at der
> ikke er nogen der køber en fiat til over 150 K ?
>
> --
> Jesper