Syn af 10 år gamle biler
Fra : hanzen

Dato : 03-03-07 20:01

Det kan måske ikke bruges til ret meget, men en smule mobning kan der vel
komme ud af det
http://www.berlingske.dk/upload/businessdk/html/bilfejl.html

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : hanzen

Dato : 03-03-07 20:03

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan måske ikke bruges til ret meget, men en smule mobning kan der vel
> komme ud af det
> http://www.berlingske.dk/upload/businessdk/html/bilfejl.html

her er lidt forklaring til listen
http://www.business.dk/businessbreak/artikel:aid=2030018

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-03-07 20:33

hanzen skriver:

> Det kan måske ikke bruges til ret meget, men en smule mobning kan der vel
> komme ud af det
> http://www.berlingske.dk/upload/businessdk/html/bilfejl.html

Ja det kan jeg forstå. Selv SAAB 900 ligger ringere end en Golf.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : hanzen

Dato : 03-03-07 21:23

> hanzen skriver:

> Ja det kan jeg forstå. Selv SAAB 900 ligger ringere end en Golf.....

Cabrioen ligger da nr 3. Teknikken er da ens.
--
hilzen
hanzen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-03-07 21:49

hanzen skriver:

> Cabrioen ligger da nr 3. Teknikken er da ens.

Åbenbart ikke, såden en "ikke cabrio" er så ringe ???

Eller fortæller det bare noget om hvor lidt statestikken kan bruges til
noget som helst ?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 04-03-07 05:08

hanzen skrev:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>
> Cabrioen ligger da nr 3. Teknikken er da ens.

Jeg vil nok tillade mig at konkludere at cabrio-ejere går mere op i at
vedligeholde deres biler end folk som primært bruger bilen til daglig
transport.

Mvh
Claus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-03-07 06:44

Claus Nygaard-Pedersen skriver:

> Jeg vil nok tillade mig at konkludere at cabrio-ejere går mere op i at
> vedligeholde deres biler end folk som primært bruger bilen til daglig
> transport.

Tada.wav. En der forstår at læse statestik lidt dybere end blot tal.....

Fra : tp

Dato : 03-03-07 21:54

> Det kan måske ikke bruges til ret meget, men en smule mobning kan der vel
> komme ud af det
> http://www.berlingske.dk/upload/businessdk/html/bilfejl.html
>
> --

god info, men hvad fan'en er en peugeot 406 TDI (den med rød) ? brugte de
VAG motorer i 96? - næppe.

Fra : Kim Olsen

Dato : 04-03-07 11:38

Ja mon man også kan udlede af statestiken, at KIA-biler er fritaget for at
skulle synes i Sverige????

Kim
Kia Clarus 2000

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 05-03-07 10:39

hanzen wrote:
> Det kan måske ikke bruges til ret meget, men en smule mobning kan der vel
> komme ud af det
> http://www.berlingske.dk/upload/businessdk/html/bilfejl.html

Herligt. Det forekommer mig at min så hyppigt udskældte Citroën Xantia
klarer sig bedre en de alle BMW, alle VW, alle Ford, alle Audi, alle
Skoda, alle... nej pyha, gider ikke blive ved.
Nå jo, den klarer sig også bedre end de fleste Saab :)

Mvh.