Brugt bil med aut. gear til 55.000?
Fra : MRN

Dato : 02-03-07 18:49

Hejsa gruppe!

Hvad vil i anbefale, hvis man skal købe en brugt bil til mellem 50- og
60.000, hvor det eneste krav er automatgear? (Og så selvfølgelig at den
er pæn og iorden )

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 20:10

> Hejsa gruppe!
>
> Hvad vil i anbefale, hvis man skal købe en brugt bil til mellem 50- og
> 60.000, hvor det eneste krav er automatgear? (Og så selvfølgelig at den er
> pæn og iorden )

Jeg ville klart gå efter en E30 325i, eller e36 325i.. men en e36 320i kan
måske også gøre det, ved ikke om den bliver for sløv, men find en og prøv..

Hehe hov og det er alle BMW'er..

Mvh
Morten

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-07 12:51

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville klart gå efter en E30 325i, eller e36 325i.. men en e36 320i kan
> måske også gøre det, ved ikke om den bliver for sløv, men find en og
> prøv..
> Hehe hov og det er alle BMW'er..

Hvis man har bilen som interesse, vil jeg give dig ret. Ellers bliver oven-
stående hurtigt nogle gamle udgaver og dermed dyre i drift. Af erfaring
ved jeg, at en ældre BMW 325i kan være dyr at holde kørende!

Du finder din nye bil ved at finde siden www.bilbasen.dk og sætte få.
parametre op - f.eks. blot skrive aut. i "variant", samt begrænse "km"
til 125.000 km samt "prisen" til max 60.000. Herefter får du en række
tilbud, hvor den nyeste med det laveste acceptable km vælges. Øvel-
sen kan gøres hos såvel forhandler som private - alt efter temperament :)

Fra : Peter

Dato : 04-03-07 00:56

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbud, hvor den nyeste med det laveste acceptable km vælges. Øvel-
> sen kan gøres hos såvel forhandler som private - alt efter temperament :)

At skrive Aut. i variant feltet virker ikke 100% da det ikke altid er et
valg på biler med automatgear. Sjovt nok har bilbasen lige skiftet layout,
men de web designere må være næsten lige så dumme som den blå avis's,
www.dba.dk der kan du dog skrive aut. i søgeord og få en del flere hits.

Der findes en liste over bilbaser på http://www.bil-guide.dk

Mvh Peter

Fra : Brian

Dato : 04-03-07 12:56

Peter wrote:

> [...]
> et valg på biler med automatgear. Sjovt nok har bilbasen lige skiftet
> layout, men de web designere må være næsten lige så dumme som den blå

Det er nok nemmere at vælge automatgear ude i venstre side, efter du _har_
foretaget den første søgning... det virker faktisk fint.

/Brian