Er der bagsæder i Audi TT?
Fra : Morten

Dato : 02-03-07 02:23

Hej

Nu har jeg set 30 - 40 brugt-bil annoncer igennem, og kan ikke finde nogen
billeder der afslører om der er bagsæder (Altså mere end 2 pladser) i en
Audi TT fra 1998 - 2002 ?

/Morten

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-03-07 03:28

Morten skrev:
> [...]
> billeder der afslører om der er bagsæder (Altså mere end 2 pladser) i en

Der er bagsæde i en Audi TT, men hvis man er ret meget over 140cm høj
kan man ikke være der.

Mvh
Claus

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-03-07 09:03

Claus Nygaard-Pedersen skrev:
> Der er bagsæde i en Audi TT, men hvis man er ret meget over 140cm høj
> kan man ikke være der.
>
> Mvh
> Claus

Og hvis man sidder på bagsædet og bagagerummet bliver åbnet, så går man
bagruden i hovedet. Og det gør ondt kan jeg fortælle.

Mvh

Kasper