Hvis det var min bil...
Fra : Dak

Dato : 01-03-07 18:48

som var blevet rullet over eller løftet ind på kørebanen, så ville jeg nok
havde øvet vold mod gerningsmændene. Det ville jo være at forsvarer sin
ejendom mod hærværk/tyveri. Har på fornemmelsen at de beboer som bor på
nørrebro og sympatiserer med de unge ikke ejer en bil.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : ShutEye

Dato : 01-03-07 19:28

> [...]
> ejendom mod hærværk/tyveri. Har på fornemmelsen at de beboer som bor på
> nørrebro og sympatiserer med de unge ikke ejer en bil.

Sympatiserer du med dem?

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Jeg mener .... det der er jo ikke en bil :þ

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 22:41

> Sympatiserer du med dem?

Nej.

> Jeg mener .... det der er jo ikke en bil :þ

Nej det er et dødbringende våben.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Som pt. er en tikkende molotovcoctail da jeg kan lugte benzin engang
imellem i kabinen"

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 22:50

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> "Som pt. er en tikkende molotovcoctail da jeg kan lugte benzin engang
> imellem i kabinen"

Er det når du åbner et vindue siden det er en gang imellem?

/HB

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 22:59

> Er det når du åbner et vindue siden det er en gang imellem?

Nææ... det kommer og går. har dog kun været der 2-3 gange indtil videre.
Første gang var en meget kraftig lugt i kabinen efter den havde stået der i
ca. 7 timer over på arbejdet. de andre gange er komme tmens jeg har kørt. Og
med vinduet lukket vel og mærke dog. så det må være fra motorrummet et
sted...

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 23:05

> [...]
> i ca. 7 timer over på arbejdet. de andre gange er komme tmens jeg har
> kørt. Og med vinduet lukket vel og mærke dog. så det må være fra

Benzinlugt i kabinen eller omkring bilen er ikke godt.
Hvis det havde været når et vindue var åbent kunne det være tanken,
benzinslanger eller påfyldningsrøret der er utæt.
Lugter der også af benzin udenfor og omkring bilen?

/HB

Fra : Dak

Dato : 02-03-07 06:28

> [...]
> benzinslanger eller påfyldningsrøret der er utæt.
> Lugter der også af benzin udenfor og omkring bilen?

nææ ikke hvad jeg har opdaget af. Havde jo i sommers skiftet pakningen i
benzintankdækslet så der kunne let være kommet en revne/utæthed et sted. Men
det må jeg kigge på i næste uge hvor jeg har ferie.

Fra : ShutEye

Dato : 01-03-07 23:01

> Nej.

> Nej det er et dødbringende våben.

Er det ikke mest småkage?

Fra : Dak

Dato : 02-03-07 06:29

> Er det ikke mest småkage?

Tjaa.. hvis din er en nyere bil og vi to støder sammen frontalt, hvilken en
tror du så ligner mest en småkage?

Fra : ShutEye

Dato : 02-03-07 12:01

> Tjaa.. hvis din er en nyere bil og vi to støder sammen frontalt, hvilken
> en tror du så ligner mest en småkage?

Din. Både før og efter :)

Fra : Kent

Dato : 02-03-07 12:32

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Din. Både før og efter :)

Det tror jeg også. Ford Sierra er kendt for smække totalt sammen
ved sammenstød.

Kent.

Fra : Dak

Dato : 02-03-07 13:39

> Det tror jeg også. Ford Sierra er kendt for smække totalt sammen
> ved sammenstød.

okay, så må det være fordi de jo var forud for sin tid. Nu til dags så
krøller biler sig jo ligesom formel 1 biler.

Fra : Brian

Dato : 02-03-07 19:55

Dak wrote:

> okay, så må det være fordi de jo var forud for sin tid. Nu til dags så
> krøller biler sig jo ligesom formel 1 biler.

Men de krøller sammen de rigtige steder - Sierra'en krøller bare fra en kant
af

/Brian

Fra : Niels Munk

Dato : 01-03-07 20:40

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> som var blevet rullet over eller løftet ind på kørebanen, så ville jeg nok
> havde øvet vold mod gerningsmændene.

Klart du var gået ud i en større, agressiv mængde af
utilpassede unge, bevæbnet med jernrør, flasker og
krysantimumbomber, og havde udøvet vold på dem
pga. en gammel Sierra...

Enten er du modig, godt dum eller bare en pralhals

/Niels Munk

Fra : Per O.

Dato : 01-03-07 20:59

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> krysantimumbomber, og havde udøvet vold på dem
> pga. en gammel Sierra...
>
> Enten er du modig, godt dum eller bare en pralhals

han kunne vel vælte bilen tilbage på hjulene og køre dem ned

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Jonny Bøgely

Dato : 01-03-07 21:21

> [...]
> krysantimumbomber, og havde udøvet vold på dem
> pga. en gammel Sierra...
>
> Enten er du modig, godt dum eller bare en pralhals

Eller også har han bare også indset at man er nødt til at være bevæbnet i
dagens samfund.

Læste lige at hver 5. unge i de danske skoler har fx kniv med i skole... Min
gun skal da ikke ligge under forsædet mere, den skal jeg da til at have på
mig nu, det er da helt sikkert!

JB

Fra : Niels Munk

Dato : 01-03-07 22:17

"Jonny Bøgely" <jonny_jensen@mail.dk> wrote in message

> Eller også har han bare også indset at man er nødt til at være bevæbnet i
> dagens samfund.

Jeg vil nu vove den påstand at jeg klarer mig ganske fint uden.
Har absolut ingen planer om at skaffe mig nogen form for våben....

> Læste lige at hver 5. unge i de danske skoler har fx kniv med i skole...
> Min gun skal da ikke ligge under forsædet mere, den skal jeg da til at
> have på mig nu, det er da helt sikkert!

Du kører simpelthen rundt med pistol/gevær i bilen???
Det er da forhåbentlig en joke?

/Niels Munk

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 22:45

> Du kører simpelthen rundt med pistol/gevær i bilen???
> Det er da forhåbentlig en joke?

Nu glemmer du lige at der rent faktisk er en del som kører rundt med guns i
bilen. vi kalder dem normalt for politiet.

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 22:44

> [...]
> krysantimumbomber, og havde udøvet vold på dem
> pga. en gammel Sierra...
>
> Enten er du modig, godt dum eller bare en pralhals

Tjaa.. nu tænker man jo ikke rationelt når ens kæreste eje blir
vandaliseret. Jeg ville selvfølgelig kun gå efter dem som rent faktisk rør
bilen og hvis andre så vil deltage så må jeg jo gerne bruge selvforsvar. Så
at sætte sig ind i bilen og prøve at slippe væk ved at drøne et par af dem
ned vil jo rent faktisk kunne betragtes som selvforsvar.

Fra : Kenned

Dato : 02-03-07 16:29

Dak wrote:

> Tjaa.. nu tænker man jo ikke rationelt når ens kæreste eje blir
> vandaliseret.

Du trænger til nye værdier... hehe

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Martin Bak

Dato : 02-03-07 22:27

"Kenned" <tgs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Du trænger til nye værdier... hehe

Tja.. det var da vist selvsamme Sierra som han havde planer om at efterlade
et eller andet ikke nærmere defineret sted syd for grænsen før han fik den
synet? Hvis _det_ er det kæreste eje....

Martin

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 01-03-07 23:36

Niels Munk wrote:

> Klart du var gået ud i en større, agressiv mængde af
> utilpassede unge, bevæbnet med jernrør, flasker og
> krysantimumbomber, og havde udøvet vold på dem
> pga. en gammel Sierra...

Well - jeg var på kanten af at være til fare for trafikken da jeg på vej
til arbejde hørte en situationsrapport fra morgenens begivenheder.

Øjensynligt ligger der en Kvickly ved siden af ex-ungdomshuset. En
lastbil fra Arla kommer for at levere mælk. Chaufføren stiger ud for at
snakke med politiet om, hvordan han skal forholde sig. I mellemtiden
kravler en af de unge op i lastbilen og vil øjensynligt køre i den.
Ifølge radioen var resultatet, at den ældre chauffør fræsede tilbage i
lastbilen og stak den unge et par lussinger. Herefter kom flere unge til
for at angribe lastbilen og politiet måtte trække kniplerne.

Jeg kan lige forestille mig, hvor sur og ligeglad den chauffør har været

Knus
Regnar

Fra : Dak

Dato : 02-03-07 06:31

> Jeg kan lige forestille mig, hvor sur og ligeglad den chauffør har været

Og det er også en selv som står til ansvar hvis man lader bilen stå ulåst og
med nøglerne i. Så kommer man vistnok til at stå til ansvar for det som den
unge ville havde lavet af ulykker. Eller er jeg gal på den?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-03-07 11:26

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> writes:

> Har hørt rygter om at virkeligheden er at hver 5 unge dansker på et
> eller andet tidspunkt har haft et våben på sig i skoletiden. Så meget
> for journalisternes statistiske evner...

Præcis.

Fra : rene.overby@gmail.co~

Dato : 01-03-07 22:33

On 1 Mar., 22:16, "Niels Munk" <spam*sletdet...@sejeniels.dk> wrote:
> [...]
> Har absolut ingen planer om at skaffe mig nogen form for våben....

> Du kører simpelthen rundt med pistol/gevær i bilen???

Håber de har skåret sig på rusten ;)

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 22:48

Men nu tænkte jeg også mere på de 10-15 piger og drenge som tog fat i 2
biler på en lille men trafikeret vej og løftede dem delvis ind på vejbanen.
Den ene bil fik ødelagt bagviskeren. De havde ikke backup og ikke i nærheden
af de voldelige begivenheder. For det første ville jeg nok overhovedet ikke
havde parkeret på nørrebro når jeg ved der er ballade i luften. Ville da
parkere ved en metrostation/bus lidt længere ude og pendle ind til byen

Fra : Stefan

Dato : 01-03-07 23:13

Har på fornemmelsen at de beboer som bor på
> nørrebro og sympatiserer med de unge ikke ejer en bil.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen, løsningen er 3 armerede
traktorer med 20T gyllevogne efter... fyldte og så stille og roligt bakke op
til mængden (Kjøvenhavnersnuder ved jo ikke hvad en gyllevogn er ) og så
eller fuld tryk på!!!

Det er sgu ikke nemt at være ballademager når man er søbet til i gylle og de
er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden næse
ville kunne finde dem!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 00:16

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden

Det er fandeme den bedste kommentar jeg har læst i lang tid. High five her
fra

P.S. En AK47 kunne også bruges til de luddovne, langhårede og flippersvin
der tror alt i verden er gratis og man har ret til alt hvad man kan tage
uden at spørge om lov.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-07 06:13

LarsZK skriver:

> P.S. En AK47 kunne også bruges til de luddovne, langhårede og flippersvin
> der tror alt i verden er gratis og man har ret til alt hvad man kan tage
> uden at spørge om lov.

Personligt vilel jeg foretrække en Colt som dem forsvaret har at skyde
med. De fås med dæmper på og er betydeligt lettere at styre....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 08:30

> LarsZK skriver:

> Personligt vilel jeg foretrække en Colt som dem forsvaret har at skyde
> med. De fås med dæmper på og er betydeligt lettere at styre....

Et godt foreslag

Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-03-07 18:51

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

> Et godt foreslag

Kommer helt an hvilken afstand, og i hvilket terræn der skal skydes på.

MVH Niels

Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-03-07 18:50

> LarsZK skriver:

> Personligt vilel jeg foretrække en Colt som dem forsvaret har at skyde
> med. De fås med dæmper på og er betydeligt lettere at styre....

Er det vores "plasticbøsse" du mener? Den har sgu ikke behov for lyddæmper.
Den siger jo ikke noget. Den gamle M75 gav sgu mere respekt og der var et
skud nok til at stoppe en mand. Det kniber lidt med den anden, som for i
øvrigt ikke er en colt. Skyder man fuldautomatisk findes der faktisk ikke
noget bedre end AK47 da den ikke trækker nær så meget som andre våben.

For at komme væk fra at vi er OT så er en 12,7'er i vognaffutage sgu det
bedste.

MVH Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-07 19:57

"Fam. Olsen" skriver:

> Er det vores "plasticbøsse" du mener?

Den er svjh kopi af en Maverick M4A1 Carbine (Colt) - korrekt ?

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-03-07 19:43

> Den er svjh kopi af en Maverick M4A1 Carbine (Colt) - korrekt ?

Det ved jeg ikke helt. M16'eren findes jo mange udgaver og har mange navne.
Bl.a. også M4A1. Hvilken der så er den originale af dem alle ved jeg ikke.
Men den vi har er lavet på licens i Canada og kaldes C7. Vi har dem så i
udgaver som riffel, karabin med teleskopisk kolbe, og i en
"maskingeværsudgave" som let støttevåben.

MVH Niels

Fra : Stefan

Dato : 02-03-07 20:05

> For at komme væk fra at vi er OT så er en 12,7'er i vognaffutage sgu det
> bedste.

Tror sgu den ville rykke taget af golfen så!

Stef

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-03-07 19:45

> Tror sgu den ville rykke taget af golfen så!

Skal der ikke bruges HEB-profiler da )

MVH Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-03-07 07:34

On Fri, 2 Mar 2007 00:15:58 +0100 "LarsZK" <please..> sent the following
smoke signals:

>P.S. En AK47 kunne også bruges til de luddovne, langhårede og flippersvin
>der tror alt i verden er gratis og man har ret til alt hvad man kan tage
>uden at spørge om lov.

Så hellere sådan en svend affyret ind i menneskemængden efter 3
advarsler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Minigun

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 08:32

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> smoke signals:

> Så hellere sådan en svend affyret ind i menneskemængden efter 3

Ja et også et godt foreslag, men kuglerne stopper vel ikke før de rammer
Barsebâk i Sverige

Fra : Stefan

Dato : 02-03-07 09:21

> P.S. En AK47 kunne også bruges til de luddovne, langhårede og flippersvin
> der tror alt i verden er gratis og man har ret til alt hvad man kan tage
> uden at spørge om lov.

Næææ en Gatling (http://www.casco.net/~evhigh/guns/gatling.jpg) monteret på
toppen af Gålfen, så kunne der blive ryddet op, og så kan de også nemt
skovles op som småstykker bagefter.

Stef

Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-03-07 18:55

"Stefan" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næææ en Gatling (http://www.casco.net/~evhigh/guns/gatling.jpg) monteret
> på toppen af Gålfen, så kunne der blive ryddet op, og så kan de også nemt
> skovles op som småstykker bagefter.

Det kan en Golf sgu ikke bære. Sådan en skyder er jo lidt grådig hvad angår
ammunition.

MVH Niels

Fra : Stefan

Dato : 02-03-07 20:07

> Det kan en Golf sgu ikke bære. Sådan en skyder er jo lidt grådig hvad
> angår ammunition.

Det er et spørgsmål om HEB-profiler nok Og man kan jo bare tage
bagsæderne ud og rydde bagagerummet, så er det da plads til 15-20 sekunders
"full run"

Stef

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-03-07 19:32

> Det er et spørgsmål om HEB-profiler nok Og man kan jo bare tage
> bagsæderne ud og rydde bagagerummet, så er det da plads til 15-20
> sekunders "full run"
>
> Stef

Den skal nok forstærkes temmelig meget visse steder for at bære den vægt.

MVH Niels

Fra : Bruno

Dato : 02-03-07 01:11

Stefan wrote:
> [...]
> er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden næse

Ikke nogen ringe tanke. Jeg synes simpelthen de såkaldte aktivister er
latterlige, enten er de simpelthen så dumme at de ikke har fattet hvad
de gør eller også er det psykopater alle sammen. Hvordan kan man ellers
få sig selv til at kaste med brosten, krysantemumbomber, kanonslag m.m.
efter et andet menneske, blot fordi man ikke kan få et skide hus at
holde fest i.

Jeg synes Politiet er meget tilbageholdende, faktisk så tilbageholdende
at de nærmest har gjort det ok at smide med brosten efter dem. De
tillader jo de maskerede tumper at slippe væk i stedet for at nedlægge
dem med f.eks. massive knibetangs manøvre, måske man skulle havde sat
hjemmeværnet ind

Mvh
Bruno

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-03-07 02:09

"Stefan" <stefware@email.dk> wrote in message
> [...]

de
> er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden næse

*GRILL* Tak for nattens bredeste grin!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-07 06:12

Stefan skriver:

> [...]
> er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden næse

ROFL.....

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 09:00

> [...]
> de er jo skide nemme at finde frem til i dagene efter, selv en hund uden

Det er nok det bedste forslag jeg længe har hørt! De psykopatiske unge
skalle have kvadret en knæskal hver og sendes til nordøst grønland.
Jeg kan ikke forstå at vi skal være SÅ demokratiske i vores håndtering af
dem. Det ville være en fornøjelse, hvis de blev udsat for deres egen
medicin.
Tommy

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-03-07 11:37

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> writes:

> S**** it afdelings censurfilter:
> Access Denied (content_filter_denied)
> Your request was denied because of its content categorization:
> "Nudity;Forum/Bulletin Boards"

Væggene ser godt nok lidt nøgne ud....

Yndigt sted, er der nogen der kan Russki nok til at oversætte og/eller
forklare hvad historien er?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-03-07 11:56

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> writes:

> Væggene ser godt nok lidt nøgne ud....
>
> Yndigt sted, er der nogen der kan Russki nok til at oversætte og/eller
> forklare hvad historien er?

Never mind. Babelfisken klarede det:

Neglected island Of khashima (81 photos)

Khashima island (in the transfer it indicates "boundary island"),
which usually calls Gunkandzhima (it indicates the "island of
warships"), is one of 505 islands in the prefecture of Nagasaki and is
located at a distance of 15 km from the city itself Nagasaki. From
1887 through 1974 yr there were here carbon mines. Island abounds with
the neglected buildings.

Så befolkningen skred formentlig da kulminen lukkede i 1974.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-03-07 13:44

> Tror det er reklamerne i venstre side der trigger filteret.

Heh. Og Babelfisken gør sjove ting med dem:

"You will focus attention! Our store carries out the orders, which
entered only from the persons of older than 18 years."

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-07 10:46

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-07 10:50

On 2 Mar., 09:00, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote:
> [...]

Hvorfor spilde plads til dem i et naturskønt område som Grønland?
Japanerne har et fint sted de unge kan besætte, tror ikke der er nogen

:)

Fra : Tom

Dato : 02-03-07 17:04

>Hvorfor spilde plads til dem i et naturskønt område som Grønland?
>Japanerne har et fint sted de unge kan besætte, tror ikke der er nogen
>der vil modsætte sig: http://fishki.net/comment.php?id=18164

Hmm, nu får flere af dem så et ungdomshus i vridsløselille m vand og brød,
så jeg kan ikke forstå hvad de forkælede .....brokker sig over. Bare fordi
de bor i KBH tror de at de skal have særlige rettigheder

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-03-07 10:56

> [...]

S**** it afdelings censurfilter:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization:

Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk
Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-07 12:23

> Væggene ser godt nok lidt nøgne ud....

Tror det er reklamerne i venstre side der trigger filteret.

> Yndigt sted, er der nogen der kan Russki nok til at oversætte og/eller
> forklare hvad historien er?

Som du selv fandt ud af er det en gammel mineby.

Fra : Dak

Dato : 02-03-07 13:42

>Tror det er reklamerne i venstre side der trigger filteret.

tror nu det er dukken på en af billederne. total porno