Hvis ikke en helt korrekt annonce
Fra : Kasper Christensen

Dato : 01-03-07 15:08

Hej gutter og gutterinder

Faldt lige over denne.

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=798000006&source=1

Hvor er der egentlig mange af de useriøse opslag på billige biler.

Mvh

Kasper

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-03-07 15:38

Kasper Christensen kom med denne ide:
> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=798000006&source=1
>
> Hvor er der egentlig mange af de useriøse opslag på billige biler.

Hvad mener du at der er galt med annoncen, eller reklamerer du bare for
den?
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 15:44

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Kasper Christensen kom med denne ide:

> Hvad mener du at der er galt med annoncen, eller reklamerer du bare for
> den?
> Kai

Ja.. Hvad er det? Han reklamerer for en bil der er indregistreret i
fremtiden ))

/HB

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-03-07 18:56

HB kom med denne ide:
> [...]
>>

> Ja.. Hvad er det? Han reklamerer for en bil der er indregistreret i fremtiden

Ahh, nu kan jeg se det.
Det går nok, det er jo en gammel spand, kan jeg se på billedet.
Kai

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-03-07 17:10

"Kasper Christensen" <news@fjernkasperc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=798000006&source=1
>
> Hvor er der egentlig mange af de useriøse opslag på billige biler.

Man har vel lov at lave en tastefejl - mon ikke der skulle ha' stået 1997 ??

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mikker

Dato : 01-03-07 17:49

Brian S Jensen skrev:

> "Kasper Christensen" <news@fjernkasperc.dk> skrev i meddelelsen

> Man har vel lov at lave en tastefejl - mon ikke der skulle ha' stået
> [...]
Ja lige min tanke

Mikker

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-03-07 17:56

"Mikker" <nej@virker.ej> skrev i meddelelsen

> Ja lige min tanke
>
> Mikker

Jo, jo - men hvis nogen kan hidse sig op over det - så bare klø på !

...så er det jo godt at der altid er noget der hedder sund fornuft

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mikker

Dato : 01-03-07 20:52

Brian S Jensen skrev:

> [...]
>>

> Jo, jo - men hvis nogen kan hidse sig op over det - så bare klø på !
>
> ..så er det jo godt at der altid er noget der hedder sund fornuft

ja lige min tanke....trivielt lol

Mikker

Fra : Brian

Dato : 01-03-07 17:57

Brian S Jensen wrote:

> Man har vel lov at lave en tastefejl - mon ikke der skulle ha' stået
> 1997 ??

Det er sikkert det man skal tro - at det er en tastefejl. For sælger
medfører det så, at den på papiret får en moderne motor.

Teksten er muligvis en tastefejl, men fejlen er altså gentaget i den
rullemenu, hvor man vælger modelår

/Brian

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-03-07 21:07

> Teksten er muligvis en tastefejl, men fejlen er altså gentaget i den
> rullemenu, hvor man vælger modelår
>
> /Brian

Men morsom tanke, at den på to måneder skulle have kørt 178000 km, uden
nummerplader.
Det bliver trods alt 3016 km om dagen
Politiet har jo ikke været til ungdomsfest på Nørrebro hver dag....

Kim