Det grimmeste i mands minde.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-07 12:54

Hvis jeg nogensinde skulle blive udsat for at skulle køre sådan en
grim satan, vil jeg vælge at sige op, og jeg villle forvente at
A-kassen vil se bort fra karantænereglerne.

http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656

Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så
grimt?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-07 13:14

On 1 Mar., 12:54, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Specielt det sidste 4. billede
http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-07 09:26

> Specielt det sidste 4. billede
> www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656

Det ser da okay ud

En Magnum har jeg fra starten altid syntes, var noget særligt.
www.renault-trucks.dk/renault-magnum-udstillingslokale_2000762_1.html?lang=da

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-03-07 13:17

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Bare vent til du ser den tilhørende chaufføruniform:

http://kortlink.dk/3pxp

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-03-07 13:34

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Bare vent til du ser den tilhørende chaufføruniform:
>
> http://kortlink.dk/3pxp

May the force help us.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Telemand

Dato : 01-03-07 13:21

Den er da flot, og læg mærke til det flotte emblem midt på næsen. Det lover
kvalitet!
Telemand

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 01-03-07 13:52

"Telemand" <skipper@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Den er da flot, og læg mærke til det flotte emblem midt på næsen. Det
> lover kvalitet!
> Telemand
>

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nach Europa kommt sie zunächst nicht-
Det skal vi jo så være glade for.

Henrik

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-03-07 14:30

Folmer Rasmussen udtrykte præcist:
> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Det er en lastbil, sådan ser de bare ud.
Kai

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-03-07 15:04

> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Det kan da blive meget værre:
http://travel.webshots.com/photo/1041547594028279872XTuiYy
http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?t=19451&sid=575274fa03763ef4f06c3dd5879e6384
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 15:25

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan da blive meget værre:
> http://travel.webshots.com/photo/1041547594028279872XTuiYy
> http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?t=19451&sid=575274fa03763ef4f06c3dd5879e6384

Hmmm.... Mercedes har tilsyneladende fået integreret stjernen i forruden i
form af vinduesviskere..eller hva?
Den er godt nok meget lidt køn.

/HB

Fra : hanzen

Dato : 01-03-07 15:03

> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Et par terninger, et blinkende juletræ, nogle mørkerøde bordelgardiner og et
*FOLMER* skilt vil pynte gevaldigt.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-07 15:24

On 1 Mar., 15:04, "Lars Frandsen" <lars.nyhe...@webspeed.dk> wrote:

> Det kan da blive meget værre:http://travel.webshots.com/photo/1041547594028279872XTuiYy
> http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?t=19451&sid=575274fa03763....

Rigtigt, men mon ikke de to er designet for at undgå
højresvingsulykker ?

Fra : Klaus G.

Dato : 01-03-07 16:01

> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så
> grimt?
Er den så grim igen? Sikker på man ikke bare lige skal vænne sig til lidt
nyt design?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Anders Sørensen

Dato : 01-03-07 22:06

On Thu, 01 Mar 2007 12:54:11 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
>Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Ja fy da, og så det grimme emblem på fronten.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Lars O.

Dato : 02-03-07 23:35

On Thu, 01 Mar 2007 12:54:11 +0100, Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
>
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
>
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Det er sgudda lastvognsudgaven af Fiat Multipla...

/Lars

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-03-07 11:19

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> http://www.autokiste.de/start.htm?site=/psg/index/show.htm?id=4656
> Hvordan i hede hule hel.... kan de finde på at lave noget der er så

Jeg kan se een fordel ved den. Hvis de øverste forlygter er fjernlyset
vil det komme så langt op at selv Henrik kan få øje på det.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-07 13:44

> Jeg kan se een fordel ved den. Hvis de øverste forlygter er fjernlyset vil
> det komme så langt op at selv Henrik kan få øje på det.

Skal man måle med dagens standard (har lige været tur/retur til
Fulde efter en Porsche Boxster), ja så er der for få lygter