Nano test i 'rabatten'
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-02-07 23:36

(Vandskyende rudemiddel)

Det virker (og er alle pengene værd?) konstaterede de i 'Rabatten'. De
manglede blot at undersøge to ting: den ene, om ikke alm. voks havde samme
effekt, den anden, om produktet holdt mere end to timer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Autocadster

Dato : 28-02-07 00:56

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> manglede blot at undersøge to ting: den ene, om ikke alm. voks havde samme
> effekt, den anden, om produktet holdt mere end to timer.

Hvor kan det købe i storkøbenhavn ?

Autocadster / 2620

Fra : mfn

Dato : 28-02-07 10:10

www.nanocover.dk

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 28-02-07 20:37

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.nanocover.dk

www.TripleNano.dk hvis jeg skulle forslå et mærke og det er billigere.

-Leon

Fra : jacob johansen

Dato : 28-02-07 16:35

> [...]
> manglede blot at undersøge to ting: den ene, om ikke alm. voks havde samme
> effekt, den anden, om produktet holdt mere end to timer.

Hejsa.

Jeg har behandlet min forrude med deresprodukter og det er jeg MEGET
tilfreds med.... det er cirke fire ( 4 ) måneder siden og effekten er stadig
perfekt. Det kan voks produkter ikke. Jeg har prøvet.

MVH
Jacob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-02-07 19:15

"jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev
>..det er cirke fire ( 4 ) måneder siden og effekten er stadig
> perfekt. Det kan voks produkter ikke. Jeg har prøvet.

Og mærket er?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : jacob johansen

Dato : 28-02-07 21:03

> Og mærket er?
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

nanocover.

kan købes på www.nanocover der er også www.TCnano.dk som også er et super
produkt bare lidt billigere

MVH
Jacob ( som ikke får provision af varene )

Fra : Kent

Dato : 01-03-07 11:03

"jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilfreds med.... det er cirke fire ( 4 ) måneder siden og effekten er
> stadig perfekt. Det kan voks produkter ikke. Jeg har prøvet.

Ja, det virker rigtigt nok! Ulempen er bare, at vinduesviskerne kommer til
at "rubbe" meget på ruden, og det er grunden til at jeg ikke længere bruger
det.

Kent.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-03-07 23:55

> Ja, det virker rigtigt nok! Ulempen er bare, at vinduesviskerne kommer til
> at "rubbe" meget på ruden, og det er grunden til at jeg ikke længere
> bruger
> det.

Dér har jeg så oplevet det modsatte, så måske kommer det an på produktet og
viskeren?

/Jasper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-03-07 10:42

In article <45e6a4c6$0$14036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:

> Ja, det virker rigtigt nok! Ulempen er bare, at vinduesviskerne kommer til
> at "rubbe" meget på ruden, og det er grunden til at jeg ikke længere bruger
> det.

Ej noget vi oplever her på to forskellige biler.