Valg af sommerdæk. Goodyear eller Sportsco~
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 27-02-07 13:10

Jeg vil gerne høre Jeres mening og hvorfor der er forskel på navn/pris og
type på disse dæk.

Ikke mindst vil jeg gerne høre hvilken I anbefaler jeg køber og hvorfor?

1.
SportContact 2 205/55 R16 91W med liste, mit Felgenrippe, M0, BSW
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-104517&dsco=23
Pris: 802,60

2.
SportContact 2 205/55 R16 91W
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-118172&dsco=23
Pris: 773,00

3.
SportContact 2 205/55 R16 91W med liste, mit Felgenrippe
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=351339000&dsco=23
Pris: 768,60

Hvad betyder følgende:
"Med liste"?
"Mit felgenrippe"?
"MO"?
"BSV"?

Hvilken en af disse tre typer vil i vælge og hvorfor?
(Se bort fra prisen)

Hvad kan I sige/fortælle om "Goodyear EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW" i
forhold til disse 3 eksempler?
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=D39101&dsco=23

Håber I kan hjælpe mig.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-02-07 14:47

On Feb 27, 1:09 pm, "Lynge-Nielsen" <ng@REMOVETHIS*lyngenielsen.dk>
wrote:
> "Mit felgenrippe"?

Fælgbeskytter.

> "MO"?
> "BSV"?
>
> Hvilken en af disse tre typer vil i vælge og hvorfor?

Ingen af dem.
Bridgestone Turanza ER300 eller Bridgestone Potenza RE720.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk