Så er sløret løftet for Hyundai Arnejs...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-02-07 16:57

....og den kommer til at hedde i30.

Læs evt. mere her:
http://makeashorterlink.dk/6d02d0b5

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-02-07 17:10

On Mon, 26 Feb 2007 16:56:40 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>...og den kommer til at hedde i30.
>
>Læs evt. mere her:
>http://makeashorterlink.dk/6d02d0b5

>--

Den er da ikke så grim, at det gør noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 26-02-07 17:24

> Den er da ikke så grim, at det gør noget.

Nej, men der er godtnok stor forskel fra concept modellen...
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/202868/hyundai_arnejs.html
Øv også...

/Kasper Hansen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 27-02-07 17:55

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men der er godtnok stor forskel fra concept modellen...
> http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/202868/hyundai_arnejs.html
> Øv også...

Ja, de har sq da godt nok pillet sprællet af den
Øv osse, concept-modellen var jeg næsten klar til at købe

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : BJ

Dato : 26-02-07 17:53

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> ...og den kommer til at hedde i30.
>
> Læs evt. mere her:
> http://makeashorterlink.dk/6d02d0b5

Så må man vente pænt på en potte i E-segmentet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 27-02-07 08:06

Hr. Jensen skrev:
> ...og den kommer til at hedde i30.
>
> Læs evt. mere her:
> http://makeashorterlink.dk/6d02d0b5

Den, eller Kia Sæd kunne nemt blive min næste potte.
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-02-07 10:57

On Tue, 27 Feb 2007 08:05:57 +0100 Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> sent the following smoke signals:

>Den, eller Kia Sæd kunne nemt blive min næste potte.

Jeg vil anbefale Kia'en, da de designmæssigt kommer til at ligge meget
tæt, og 7 års garanti er jo heller ikke noget at kimse af.
Og lur mig om ikke at c'eed'en bliver 5-10.000 kr billigere end
i30'eren.

Eneste nuværende anke er instrumentbordets belysningsfarve: Orange.
*yrkff*

Bare de dog havde holdt fast i Arnejs-look'et...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-02-07 07:31

Den 27-02-2007, skrev Hr. Jensen:
> [...]
> *yrkff*
>
> Bare de dog havde holdt fast i Arnejs-look'et...

Jeg synes stadig det er en ganske pæn bil, og alt efter hvordan den med
7 års garanti skal forstås, så bliver budgettet vist også lykkeligt.
Fornøjelsen ved at have en bil der hedder Sæd, og tanken om at kone
lige skal låne min Sæd er dog en joke jeg vil kunne grine af i mange
mange år
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-02-07 22:20

On Wed, 28 Feb 2007 07:30:42 +0100 Fister Løgsovs
> [...]

>Fornøjelsen ved at have en bil der hedder Sæd, og tanken om at kone
>lige skal låne min Sæd er dog en joke jeg vil kunne grine af i mange

Så må vi håbe, at din bankrådgiver kan sluge den...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn