Bilsyn er på linie med et tandlægebesøg.
Fra : BJ

Dato : 26-02-07 16:21

Av min tand, jeg skal til syn med potten.

En del mennesker finder at bilsyn på potten er lige så slemt som et
tandlægebesøg:

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4266534/

Skulle det så hjælpe mod angsten, hvis man indfører hyppigere bilsyn.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-02-07 16:47

On Mon, 26 Feb 2007 16:20:40 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4266534/
>
>Skulle det så hjælpe mod angsten, hvis man indfører hyppigere bilsyn.?

Der er vel ingen grund til angst, hvis man løbende vedligeholder sit
automobil?

I denne gruppe, hvor alle har orden i alt, helt ned til den mindste
flueerotiske detalje, skal du ikke stille den slags spørgsmål.

Du må prøve at tage dig sammen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 26-02-07 16:56

KLIP

> Der er vel ingen grund til angst, hvis man løbende vedligeholder sit
> automobil?

Nej, det har du helt ret i.

> I denne gruppe, hvor alle har orden i alt, helt ned til den mindste
> flueerotiske detalje, skal du ikke stille den slags spørgsmål.

I stand corrected..

> Du må prøve at tage dig sammen.

Jow, men jeg føler nu med bilsynshallerne. Nu da der er solgt rekord mange
nye potter, har de jo intet at se til de næste 3 til 5 år..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-02-07 17:09

On Mon, 26 Feb 2007 16:56:16 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>I stand corrected..

>Jow, men jeg føler nu med bilsynshallerne. Nu da der er solgt rekord mange
>nye potter, har de jo intet at se til de næste 3 til 5 år..

>--

De er jo blevet privatiseret, så må markedskræfterne rase.

Hvis der skulle blive for mange bilsynsassistenter, kan de jo enten
fyre nogen af dem, eller begynde at afholde nogen flere af de tekniske
kontroller, hvor disse assistenter deltager.

Een har en mistanke om, at der stadig er nok at gøre, både på
personbils- og lastbilsiden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 26-02-07 18:24

KLIP

> Een har en mistanke om, at der stadig er nok at gøre, både på
> personbils- og lastbilsiden.

Èn synes, de har travlt med lobby-arbejde.

Måske de har fået en ny lobbyist.

Han/hun skal vel vise resultater = gratis spaltemillimeter..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~