Jeep
Fra : Tommy Jensen

Dato : 25-02-07 22:07

Hej.
Jeg har efter dette hersens vintervejr endnu engang tænkt på en 4X4 efer at
være flyttet på landet. Min drøm er en Jeep Grand Cherokee V8 4,7 5,2 ell.
5,9 - ikke mindst for charmens skyld rent lydmæssigt
Men hvordan er det lige med reservedelspriserne?
Bilen er helt sikkert robust men der skal jo ind imellem nye dele til f.
eks. bremser o.l.
M.v.h.

Fra : Nansen

Dato : 25-02-07 22:28

"Tommy Jensen" <exodus-dk@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvordan er det lige med reservedelspriserne?

Normale sliddele ingen problemer, Ligger vel nogenlunde midt i prisindexet.
MEN... Læg mærke til Hylelyde i For samt Bagtøj, dette er desværre et kendt
problem på disse ellers udmærkede biler.
Dette koster en komplet renovering af akslen Lejer + evt Kron/Spidshjul, har
lavet mange.
Er ikke helt billig at fodre med brændstof, men det er du vel klar over ?
5,9 versionen hænger ikke på træer, der er flest 5,2.
Held og Lykke

Nansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-02-07 06:42

Tommy Jensen wrote:
> [...]
> Men hvordan er det lige med reservedelspriserne?
> Bilen er helt sikkert robust men der skal jo ind imellem nye dele til

Jeg gav ca. 1.800 kr. for 2 x skiver + klodser til forenden på min 1999 Jeep
Grand Cherokee...
4x4 koster, men det taget i betragning, så er den ikke dyr.