Nummerpladeoplysninger
Fra : Sorteper

Dato : 25-02-07 18:22

Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
tilhøre?

Fra : Jubii

Dato : 25-02-07 18:43

"Sorteper" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem
bilen
> tilhøre?

Ja selvfølgelig kan man det, det er ligeså med
musik når man søger på kussi & kleo

Fra : Sorteper

Dato : 25-02-07 18:58

"Jubii" <bobbyl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sorteper" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> bilen
>
> Ja selvfølgelig kan man det, det er ligeså med
> musik når man søger på kussi & kleo

Så mangler du bare at fortælle hvor man henter disse oplysninger!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-02-07 18:49

"Sorteper" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
> tilhøre?

Det kan man (forhåbentlig) ikke.
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Tom

Dato : 25-02-07 19:15

"Sorteper" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
> tilhøre?

Kun hvis du laver en bule i hans bil, så er der ikke noget problem ved det

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 25-02-07 19:15

Sorteper wrote:

> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem
> bilen tilhøre?

Man kan af omveje, hvis der er pant i bilen - ellers ikke.

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-02-07 19:15

Sorteper has brought this to us :
> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
> tilhøre?

Slå nummerpladen op på http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

Slå stelnummeret op i tinglysninger af bil-pant på statstidende.dk

Hvis der er pant i bilen står adressen på den der har sat bilen i pant.

Fra : Sorteper

Dato : 25-02-07 19:39

Det var tæt på, men der er sikkert ikke pant i bilen.
TN97586

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-02-07 21:23

> Det var tæt på, men der er sikkert ikke pant i bilen.

Må man have lov til at spørge om hvad du skal bruge adressen til?
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Gunna007

Dato : 25-02-07 21:39

"Claus Fabritius" <u-s-e-n-e-t @ fabritius . nu minus -> skrev i en
meddelelse news:45e1ef2e$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Sorteper" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Må man have lov til at spørge om hvad du skal bruge adressen til?

Når man har set bilen køre mod helsingør-helsingborg, rødby-puttgarden,
lastet med ski, tagboks, 5 personer i bilen, så er det rigtig nemt for tyven
at skrive
nummerpladen ned, finde ejeren af bilen, og tømme huset for værdier.
Da de antageligt ikke er hjemme de næste 7 dage

Naaahhh. nok ikke derfor, men nu ved vi hvorfor man blandt andet ikke lige
kan finde ejeren sådan bare lige.

Hilsen G

Fra : Sorteper

Dato : 26-02-07 20:00

> [...]
> nummerpladen ned, finde ejeren af bilen, og tømme huset for værdier.
> Da de antageligt ikke er hjemme de næste 7 dage

Det kunne også være omvendt. At du bor for enden af en lukket villavej. En
bil kommer rullende ned og vender i din indkørsel, da de ser der er lys i
stuen!

Fra : Sorteper

Dato : 26-02-07 19:57

> Må man have lov til at spørge om hvad du skal bruge adressen til?
> --
> MVH
> Claus Fabritius

Ja, det må du godt spørge om.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 26-02-07 20:52

> Ja, det må du godt spørge om.

Hvad skal du bruge adressen til? :)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 22:41

> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
> tilhøre?

Hvis du kender nogle der har en tankstation, kan du godt.. ; )

/SWP

Fra : Jacob

Dato : 25-02-07 23:16

"Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kender nogle der har en tankstation, kan du godt.. ; )

Alle disse kvikke, halve svar... er det for at at give udtryk for, at i ved
noget særligt?

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 00:19

> Alle disse kvikke, halve svar... er det for at at give udtryk for, at i
> ved
> noget særligt?

Ja, som Gunna007 beskriver....

Det kom frem for et par år siden at tyveknægte kiggede på restepladser ved
motorvejen... Campingvogne og godt pakkede biler fik gerne besøg. Derfor er
det blevet besværligtgjort at få oplysninger om reg. nummer. Med mindre du
har en væsentlig baggrund. Som jeg der står på en tank og der næsten dagligt
er folk som "glemmer" at betale. På trods af det, var det faktisk list svært
at få oplysninger sidste gang jeg ringede til politiet. (de kan se.f se hvir
jeg ringer fra.).

/SWP

Fra : Sorteper

Dato : 26-02-07 20:01

> Hvis du kender nogle der har en tankstation, kan du godt.. ; )

Okayyyy ...

Fra : alexbo

Dato : 25-02-07 23:41

"Sorteper" skrev

> Hvis man kender nummerpladen, kan man så på nettet få oplyst hvem bilen
> tilhøre?

Nej ikke i Danmark,
i Sverige kan man, jeg ved ikke om det har givet anledning til grimme
episoder.

http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx

mvh
Alex Christensen