Nu har jeg vist ikke læst hele korrespondancen, men har motoren hylet gennem
længere tid?
Hvis så, er det motorens leje der hyler, og den skal skiftes.
Din blæsermotor er jo styret af klimaanlægget, og der kan du også have en
elektronisk defekt, måske i skyderen der bestemmer om det er aut. eller
manuel.
Mvh.
Nicolai Mølgaard-Andersen
(som havde en volvo 855 tidl. Nu ifærd med at få nr. plader til en V70 D5).
"Frank" <frank.hollinger@lasercad.dk> skrev i en meddelelse
news:1172504905.950174.278440@h3g2000cwc.googlegroups.com...
jeg kiggede lige i min haynes bog til bilen og der er angivet en
modstand bagved handskerummet, men ikke nogen trouble shooting guide
til manglende blæservind... jeg kigger på det i weekenden.
jeg glemte at svare på, at blæseren ikke altid starter
og det er
vel hovedproblemet. når fejlen er periodisk er det vel en "løs
forbindelse" og tegn på at elektronikken (her modstanden?) er ved at
stå helt af? mekanisk fejl er det nok ikke? er der andre elektroniske
styreenheder til blæseren?