Man ved at man har fat i den rigtige pige ~
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 15:44

Hun er nogle år yngre end en selv = man altid har ungt kød i folden..

+ at hun forstår ens bil besættelse og lige har givet en et års abb på det
engelske "top gear" blad ))

Mvh
Morten

Fra : Stefan

Dato : 24-02-07 15:52

> Hun er nogle år yngre end en selv = man altid har ungt kød i folden..
>
> + at hun forstår ens bil besættelse og lige har givet en et års abb på det
> engelske "top gear" blad ))

Hva hjælper alt det, hvis hun ikke kan lave sovs!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 16:53

> Hva hjælper alt det, hvis hun ikke kan lave sovs!

Intet problem, for det kan jeg nemlig, så englene synger )

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 24-02-07 16:53

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Intet problem, for det kan jeg nemlig, så englene synger )

Det er da godt, i moderne _piger_ kan holde sammen..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-07 17:29

> Det er da godt, i moderne _piger_ kan holde sammen..:)

*ROFL*

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Stefan

Dato : 24-02-07 17:48

> Det er da godt, i moderne _piger_ kan holde sammen..:)

GRINER!!!!!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 19:45

> Det er da godt, i moderne _piger_ kan holde sammen..:)

Tjaa mænd der kan lave mad er nu i høj kurs ude i samfundet

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 24-02-07 19:54

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tjaa mænd der kan lave mad er nu i høj kurs ude i samfundet

Du har helt ret.

Min egen knægt skal lave maden (og en hel masse andet) ellers får de intet
at spise og lever i en stor rodebunke..

Jeg er glad for at være gammeldags godt gift på snart 30. år.

Mon de nye _piger_ er skyld i en ultra høj skilsmisseprocent i vore
dage..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-07 11:08

> [...]
>
> Jeg er glad for at være gammeldags godt gift på snart 30. år.
>
> Mon de nye _piger_ er skyld i en ultra høj skilsmisseprocent i vore

Har du da ikke opdraget ham til, at være selektiv mht. valg af partner?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : BJ

Dato : 26-02-07 11:23

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du da ikke opdraget ham til, at være selektiv mht. valg af partner?

Jeg havde ikke en chance.

De fandt hinanden, inden den var slået igennem.

Det har da også holdt på i +10 år nu.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-07 15:20

> Jeg havde ikke en chance.
>
> De fandt hinanden, inden den var slået igennem.
>
> Det har da også holdt på i +10 år nu.

Så har han da haft alle chancer til at løbe skrigende væk,
hvis det var det han ville.
På en eller anden måde, så tror jeg ikke han ønsker det meget anderledes.

De kære unger

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : BJ

Dato : 26-02-07 15:43

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> På en eller anden måde, så tror jeg ikke han ønsker det meget anderledes.

Netop.

> De kære unger

Trods alt, ja..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Stefan

Dato : 24-02-07 17:48

"> Intet problem, for det kan jeg nemlig, så englene synger )

Så kan jeg regne ud du også er på den nye madpakke ordning

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 19:44

> "> Intet problem, for det kan jeg nemlig, så englene synger )
>>
> Så kan jeg regne ud du også er på den nye madpakke ordning

hehe ja den hvor man selv skal smøre !

Fra : Stefan

Dato : 25-02-07 11:55

> hehe ja den hvor man selv skal smøre !
Just præcis

Stef
Der er på den gamle ordning og har en kone til såvsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-02-07 18:53

On Sat, 24 Feb 2007 16:52:35 +0100 "Morten Juel"
<SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> sent the following smoke signals:

>Intet problem, for det kan jeg nemlig, så englene synger )

Er det hvid sovs?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 19:44

> Er det hvid sovs?

hehe ja, men ikke kun den...

Mvh
Morten

Fra : Per

Dato : 24-02-07 19:35

Stefan wrote:

> Hva hjælper alt det, hvis hun ikke kan lave sovs!

Ja - eller sylte og henkoge - det er der ikke mange moderne kvinder der kan.
De lærer ikke rigtigt husholdning mere - desværrre.

/Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-02-07 19:50

Per skriver:

> Ja - eller sylte og henkoge - det er der ikke mange moderne kvinder der kan.
> De lærer ikke rigtigt husholdning mere - desværrre.

Det kan de lære.

Personligt er jeg ret godt gift, hvad det angår.
Vi har jordbær, rabarber, hindbær, ribs, solbær, hyld, æbler, pærer og
diverse krydderier. Alt det bruges til/i konens madlavning.

Hyldeblomsdrik er fænomenalt, ribsgele til vildt, solbærsaft, æblekage,
pæretærte, rabarberkage - æv, nu er jeg sulten......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per O.

Dato : 25-02-07 16:10

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hun er nogle år yngre end en selv = man altid har ungt kød i folden..
>
> + at hun forstår ens bil besættelse og lige har givet en et års abb på det
> [...]

er hun også køn? Hvis svaret er ja, så er den i vinkel
Der er jo også nogle fyre som har en yngre model fordi damens jævnaldrende
er flygtet, og de ældre er desperate nok til at tage alt som er yngre end
dem selv Men det er vel næppe problemet her. Men for en sikkerheds skyld
kan du jo lige smide et billede af hende i binaer gruppen

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 20:12

> er hun også køn? Hvis svaret er ja, så er den i vinkel

Den er i vinkel

> [...]
> dem selv Men det er vel næppe problemet her. Men for en sikkerheds
> skyld kan du jo lige smide et billede af hende i binaer gruppen

Hehe ingen desperation herfra, tager kun det bedste, lidt som delene til
cabrioen

Mvh
Morten