Montering af snekæder ?
Fra : John

Dato : 24-02-07 11:42

Hej.
Jeg har en Volvo 460 der trækker på forhjulene, skal jeg mont.
på alle 4 hjul eller blot på forhjul ?
Mvh. John

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 24-02-07 11:48

Hej John,

> Jeg har en Volvo 460 der trækker på forhjulene, skal jeg mont.
> på alle 4 hjul eller blot på forhjul ?

Det er nok at montere kæder på forhjulene

/tue

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-02-07 13:12

On Sat, 24 Feb 2007 11:41:41 +0100, "John" <tilsted.bingo@pc.dk>
wrote:

>Jeg har en Volvo 460 der trækker på forhjulene, skal jeg mont.
>på alle 4 hjul eller blot på forhjul ?

Snekæder som udgangspunkt altid kun på de trækkende hjul.

** Lars

Fra : John

Dato : 24-02-07 13:26

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> Snekæder som udgangspunkt altid kun på de trækkende hjul.
>
> ** Lars

Siger tak til begge for svar !!
Mvh. John

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-02-07 14:10

On Sat, 24 Feb 2007 13:26:23 +0100, "John" <tilsted.bingo@pc.dk>
wrote:

>Siger tak til begge for svar !!

Var så lidt.

Husk at øve dig et par gange med dem før du har brug for dem - det er
ikke særlig svært at montere dem når man lige har fattet det men
allerførste gang kan godt være lidt bøvlet

** Lars