Ford sierra spørgsmål
Fra : Dak

Dato : 24-02-07 09:44

Hvor store(i tommer) er de højttaler som sidder i sådan en fætter? Har
kigget i haynes manualen man kan ikke lige hitte det ud.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Tom

Dato : 24-02-07 17:37

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor store(i tommer) er de højttaler som sidder i sådan en fætter? Har
> kigget i haynes manualen man kan ikke lige hitte det ud.

De har helt deres egne mål, så hvis du skal ud og købe uoriginalt er du nød
til først at købe en ramme som konverterer fra Ford mål til std. mål

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-02-07 18:04

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> De har helt deres egne mål, så hvis du skal ud og købe uoriginalt er du
> nød til først at købe en ramme som konverterer fra Ford mål til std. mål

Thansen har da nogle der passer næsten perfekt.
Der skal kun bores lidt i selve rammen på højttalerne.

--
mvh Uffe (tidligere Sierra
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Tom

Dato : 24-02-07 18:30

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Thansen har da nogle der passer næsten perfekt.
> Der skal kun bores lidt i selve rammen på højttalerne.

Muligt, det kommer så an på hvilken årgang/model Sierra der er tale om. De
JVC jeg købte passede slet ikke i dengang

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-02-07 20:50

> Muligt, det kommer så an på hvilken årgang/model Sierra der er tale om. De
> JVC jeg købte passede slet ikke i dengang

Det var en 1992'er.
Skal måske lige sige, at det var højttalere til fordørene jeg snakker om.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 24-02-07 17:35

Dak wrote:
> Hvor store(i tommer) er de højttaler som sidder i sådan en fætter? Har
> kigget i haynes manualen man kan ikke lige hitte det ud.

http://carconf.blaupunkt.com/default.asp?lang=en

Knus
Regnar