/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Godt nyt til ejerne af en eller flere Pors~
Fra : BJ


Dato : 23-02-07 13:04

Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.

Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke længere
behøver at undvære deres elskede mærke til søs:

http://epn.dk/international/article22346.ece

Go for it..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



 
 
Mogens... (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 23-02-07 18:10

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45ded82c$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke
> længere behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
> http://epn.dk/international/article22346.ece
> Go for it..

Jeg tror næppe der findes større udbud af originalt lingeri end det
Porsche tilbyder sine kunder - http://shop2.porsche.com/germany/

I den anden ende af skalaen ift. bådkøbet
http://epn.dk/teknologi/internet/article18664.ece



BJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 23-02-07 18:22


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:CdFDh.34611$E02.13701@newsb.telia.net...

KLIP

>> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
>> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke
>> længere behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
>> http://epn.dk/international/article22346.ece
>> Go for it..
>
> Jeg tror næppe der findes større udbud af originalt lingeri end det
> Porsche tilbyder sine kunder - http://shop2.porsche.com/germany/
>
> I den anden ende af skalaen ift. bådkøbet
> http://epn.dk/teknologi/internet/article18664.ece

Den så jeg godt tidligere.

Nå, hvem mon af de "regerende" "pløresundsbaroner" kommer tøffende i den
første "jolle" med Porsches mærke på..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 09:21

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45df22e4$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nå, hvem mon af de "regerende" "pløresundsbaroner" kommer tøffende i den
> første "jolle" med Porsches mærke på..?

Man kan sige, at forudsætningerne bør være til stede:
Indkøbspris - 1/3 af det danske prisniveau (ved køb i D)
Vægtafgift - 2.250 DKK om året (DK: 8.500 DKK)
Forsikring - ca. 10.000 DKK om året (DK: ganske umulig/ubetalelig)
Brændstof - 8,80 DKK pr liter (DK: 9,50 DKK)
Service - minus 30% alenepå timeprisen



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 12:23

Mogens... skrev:

>> Nå, hvem mon af de "regerende" "pløresundsbaroner" kommer tøffende i den
>> første "jolle" med Porsches mærke på..?

> Man kan sige, at forudsætningerne bør være til stede:
> Indkøbspris - 1/3 af det danske prisniveau (ved køb i D)
> Vægtafgift - 2.250 DKK om året (DK: 8.500 DKK)

Der er ikke vægtafgift på både, og priserne er ikke 3 gange så
høje i Danmark.


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 13:50


"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c2e67d72f601be3f.31159@nozpamwebspeed.dk...

KLIP

>>> Nå, hvem mon af de "regerende" "pløresundsbaroner" kommer tøffende i den
>>> første "jolle" med Porsches mærke på..?
>
>> Man kan sige, at forudsætningerne bør være til stede:
>> Indkøbspris - 1/3 af det danske prisniveau (ved køb i D)
>> Vægtafgift - 2.250 DKK om året (DK: 8.500 DKK)
>
> Der er ikke vægtafgift på både, og priserne er ikke 3 gange så
> høje i Danmark.

Det har du ret i.

Der er til gengæld statsafgift på kaskoforsikringen (er det ikke dobbelt op)
og med en anselig motorstørrelse vel næsten "umulig" at betale.?

Jeg giver selv ca. 14.000 kr om året for 220 hk.

Hvad er din erfaring med helplanende bådes forsikringspris.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 18:50

BJ skrev:

> Hvad er din erfaring med helplanende bådes forsikringspris.?

Den er begrænset


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.
http://LexInfo.dk/MesNews/



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 18:54


"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c4697d72f920b601.31159@nozpamwebspeed.dk...

KLIP

>> Hvad er din erfaring med helplanende bådes forsikringspris.?
>
> Den er begrænset

O.k., så sejler jeg videre i min egen sø..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Ivar (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 23-02-07 20:02

BJ skrev:

> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke længere
> behøver at undvære deres elskede mærke til søs:

Nu bør man lige bemærke, at det er Porsche Design der står bag.
Det er altså ikke noget med Porsche-teknik.

Porsche Design blev startet i 1972 af F. A. Porsche, et barnebarn
af den "rigtige" Porsche. Det var F. A. Porsche (også kaldt Butzi)
der tegnede 911. Men han valgte altså at stoppe i det egentlige
Porsche firma, og starte sit eget.


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/



BJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 23-02-07 20:07


"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.bcb27d72585b0772.31159@nozpamwebspeed.dk...

KLIP

> Nu bør man lige bemærke, at det er Porsche Design der står bag.
> Det er altså ikke noget med Porsche-teknik.

Det er vel det samme med Porsches cykler, tøj og alle andre assesoires.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 23-02-07 20:12

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45df3b5c$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Nu bør man lige bemærke, at det er Porsche Design der står bag.
>> Det er altså ikke noget med Porsche-teknik.
>
> Det er vel det samme med Porsches cykler, tøj og alle andre assesoires.

Både Porsche og Ferrari har en sideløbende forretning, der
handler med accessories. Der værnes meget om at beskytte
mærket, og drister nogen sig til at benytte navnene, slås der
ned på det med hård hånd...



BJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 23-02-07 20:22


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:l0HDh.34619$E02.13655@newsb.telia.net...

KLIP

>>> Nu bør man lige bemærke, at det er Porsche Design der står bag.
>>> Det er altså ikke noget med Porsche-teknik.
>>
>> Det er vel det samme med Porsches cykler, tøj og alle andre assesoires.
>
> Både Porsche og Ferrari har en sideløbende forretning, der
> handler med accessories. Der værnes meget om at beskytte
> mærket, og drister nogen sig til at benytte navnene, slås der
> ned på det med hård hånd...

Det har de fleste store varemærker vel.

De udnytter deres egenart i design og unikke logo, når der fremstilles
accessoirer.


--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Klaus D. Mikkelsen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 23-02-07 20:27

BJ skriver:
>
> Det har de fleste store varemærker vel.

Jeps, LEGO gør det også...

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ivar (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 23-02-07 22:39

Mogens... skrev:

>>> Nu bør man lige bemærke, at det er Porsche Design der står bag.
>>> Det er altså ikke noget med Porsche-teknik.
>>
>> Det er vel det samme med Porsches cykler, tøj og alle andre assesoires.

> Både Porsche og Ferrari har en sideløbende forretning

Jo, men det specielle ved Porsche Design er, at det er et firma
der er startet af en der hedder Porsche, og det er derfra navnet
stammer. Det er ikke startet som et merchandise afdeling af bilfirmaet.
Hvis du har noget, der er designet af Porsche, så står der Porsche
Design eller F. A. Porsche på det, altså medmindre det er en bil,
for så står der Porsche AG på det.
Ikke alle af den gamle Porsches børnebørn kunne blive ledere af
bilfirmaet. Butzi trak sig ud og startede sit eget firma. Sit navn
kunne han selvfølgelig bruge.
Porsche AG (altså dem med bilerne) har i gennem tiderne opkøbt
aktier i Porsche Design.


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 06:21

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.bd4f7d7217b71adb.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Jo, men det specielle ved Porsche Design er, at det er et firma
> der er startet af en der hedder Porsche, og det er derfra navnet
> stammer. Det er ikke startet som et merchandise afdeling af bilfirmaet.

OK

> Hvis du har noget, der er designet af Porsche, så står der Porsche
> Design eller F. A. Porsche på det

Der står Porsche Design

> Porsche AG (altså dem med bilerne) har i gennem tiderne opkøbt
> aktier i Porsche Design.

Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH & Co. KG [Porsche Design Group],
based in Bietigheim-Bissingen, is a majority-owned subsidiary of Porsche AG
in Stuttgart. The company's activities are focused on the business areas
Porsche Design, Porsche Design Driver's Selection and the Porsche Design
Studio in Zell am See, Austria.


Porsche Design / Design by F.A. Porsche:

Professor Ferdinand Alexander Porsche, designer of the Porsche 911 and
grandson of the Porsche founder, opened the Porsche Design Studio in
Stuttgart in 1972, which was moved to Zell am See, Austria, two years later.
The 911 quickly became the quintessential sports car and a design classic,
along with many other products that Professor F. A. Porsche designed. Over
the following decades, numerous classic men's accessories such as watches,
glasses and writing utensils were created and marketed worldwide under the
"Porsche Design" brand. At the same time, many industrial products and
household- and consumer goods for internationally recognized clients,
including streetcars for the city of Vienna, were developed under the
"Design by F.A. Porsche" brand. All of the studio's works are distinguished
by a clear and functional design language, careful selection of materials
and high-quality workmanship, which combines artisan tradition with
state-of-the-art technology. Since 2005 all products have been developed and
marketed under the brand Porsche Design.



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 12:11

Mogens... skrev:

> Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH & Co. KG [Porsche Design Group],
> based in Bietigheim-Bissingen, is a majority-owned subsidiary of Porsche AG
> in Stuttgart.

Ja, men det er noget det er blevet:
Prøv at læse på Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Alexander_Porsche

"The formerly completely private owned Porsche Design company belongs
in the meantime to a cooperation company between F.A. Porsche and the
Dr.-Ing. hc F. Porsche AG of which F.A. holds roughly 13%"


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.
http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 16:29

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c2da7d721227cbac.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Ja, men det er noget det er blevet:
> Prøv at læse på Wikipedia

ROFL - mit clip var fra Porsche Design's egen web



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 16:51


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4RYDh.34719$E02.13540@newsb.telia.net...

KLIP

>> Ja, men det er noget det er blevet:
>> Prøv at læse på Wikipedia
>
> ROFL - mit clip var fra Porsche Design's egen web

Jow, men den webside omhandler nødvendigvis ikke hele historien bag
oprindelsen af firmaet/virksomheden.

Jeg er sikker på, Ivar´s "historie" er korrekt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 16:57

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45e05f1b$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jow, men den webside omhandler nødvendigvis ikke hele historien bag
> oprindelsen af firmaet/virksomheden.

Nej de fylder sikkert folk med pladder

> Jeg er sikker på, Ivar´s "historie" er korrekt.

Nå...



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 17:45


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:7fZDh.34722$E02.13741@newsb.telia.net...

KLIP

>> Jow, men den webside omhandler nødvendigvis ikke hele historien bag
>> oprindelsen af firmaet/virksomheden.
>
> Nej de fylder sikkert folk med pladder

Næ, de skriver det, de synes er nok information om den nuværende situation
mv.

>> Jeg er sikker på, Ivar´s "historie" er korrekt.
>
> Nå...

Ja, for eks. Siemens hed også fra begyndelsen Siemens & Halske og den
information præger ikke lige just Siemens website i dag...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 17:51

Mogens... skrev:

>> Ja, men det er noget det er blevet:
>> Prøv at læse på Wikipedia

> ROFL - mit clip var fra Porsche Design's egen web

Hvad er det der er så morsomt?
Der er ikke uoverensstemmelse mellem hvad der står på Wikipedia
og på Porsche Designs side.


Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 18:02

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c42f7d72b05d0196.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Hvad er det der er så morsomt?

At du har mere "tillid" til en gør-det-selv-side end firmaets egen web.
Det er morsomt - og useriøst IMO...



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 18:11

Mogens... skrev:

> At du har mere "tillid" til en gør-det-selv-side end firmaets egen web.
> Det er morsomt - og useriøst IMO...

Øh, jeg har ikke mere tillid til det ene eller det andet. Hvad mener
du, at jeg har påstået, der var forkert på Porsche Designs side?
Det har ingen mening at tale om at have tillid, hvis der ikke er
modstridende oplysninger.


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 18:23

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c4427d726ed8b0c2.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Øh, jeg har ikke mere tillid til det ene eller det andet. Hvad mener
> du, at jeg har påstået, der var forkert på Porsche Designs side?
> Det har ingen mening at tale om at have tillid, hvis der ikke er
> modstridende oplysninger.

Du skriver som svar på mine citater følgende:
"Ja, men det er noget det er blevet:"
"Prøv at læse på Wikipedia"

Det handler om, hvad du skriver og ikke om indholdet i det ene eller
andet citat. Jeg vil da blæse "Wiki" en lang march, når jeg har den ægte
vare fra firmaets web - enslydende eller ej :)



Tom (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 24-02-07 18:45


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:iw_Dh.34735$E02.13746@newsb.telia.net...

> Det handler om, hvad du skriver og ikke om indholdet i det ene eller
> andet citat. Jeg vil da blæse "Wiki" en lang march, når jeg har den ægte
> vare fra firmaets web - enslydende eller ej :)

??

--
Tom



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:04

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:45e07989$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Det handler om, hvad du skriver og ikke om indholdet i det ene eller
>> andet citat. Jeg vil da blæse "Wiki" en lang march, når jeg har den ægte
>> vare fra firmaets web - enslydende eller ej :)

> ??

Ivar giver udtryk for, at han lægger mere vægt på, hvad han finder på mediet
Wikipedia, end hvad Porsche Design selv skriver om deres fortid. Det er sgu
da dybt useriøst IMO...

Man kan jo skrive hvad som helst på det medie - selvfølgelig vil een eller
anden rette i det, men i princippet kan man skrive, hvad man vil/ønsker...



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 19:08


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:q6%Dh.34744$E02.13738@newsb.telia.net...

KLIP

> Man kan jo skrive hvad som helst på det medie - selvfølgelig vil een eller
> anden rette i det, men i princippet kan man skrive, hvad man vil/ønsker...

Kan man da ikke det fra en virksomheds officielle webside redigeret af
marketingfolk....?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:11

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45e07eed$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Kan man da ikke det fra en virksomheds officielle webside redigeret af
> marketingfolk?

Jow, men det er de færreste marketingsafdelinger, der mengelerer med
historien om firmaet, Bjørn...



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 19:16


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:fd%Dh.34745$E02.13603@newsb.telia.net...

KLIP

>> Kan man da ikke det fra en virksomheds officielle webside redigeret af
>> marketingfolk?
>
> Jow, men det er de færreste marketingsafdelinger, der mengelerer med
> historien om firmaet, Bjørn...

Njaarrr .. det skal du nu ikke sige.

Du skulle hellere sige, Ivar´s henvisning og historien er rigtig beskrevet
på Wikipedia..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:44


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45e080e5$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Njaarrr .. det skal du nu ikke sige.

Jow

> Du skulle hellere sige, Ivar´s henvisning og historien er rigtig beskrevet
> på Wikipedia..

Ja, far



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 19:51


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:EH%Dh.34750$E02.13741@newsb.telia.net...

KLIP

>> Njaarrr .. det skal du nu ikke sige.
>
> Jow
>
>> Du skulle hellere sige, Ivar´s henvisning og historien er rigtig
>> beskrevet på Wikipedia..
>
> Ja, far

Jow jow .........

PS: Jeg håber da ikke, der gik noget af/fra dig..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:58

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45e08938$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> PS: Jeg håber da ikke, der gik noget af/fra dig..;)

Næh, som du siger: "Denne gruppe er blot tidsfordriv..."



BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 20:00


"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:pV%Dh.34755$E02.13751@newsb.telia.net...

KLIP

>> PS: Jeg håber da ikke, der gik noget af/fra dig..;)
>
> Næh, som du siger: "Denne gruppe er blot tidsfordriv..."

Ja vist..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Torben Scheel (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 24-02-07 21:42

Mogens... wrote:

> Jow, men det er de færreste marketingsafdelinger, der mengelerer med
> historien om firmaet, Bjørn...
>
LOL - mon ikke DISA og andre ikke reklamerer med hele sandheden..

--
vh
Torben

Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 18:46

Mogens... skrev:

> Jeg vil da blæse "Wiki" en lang march, når jeg har den ægte
> vare fra firmaets web - enslydende eller ej :)

Det er dit valg. Hvis du har fraskrevet dig viden ud over hvad
firmaernes pr-afdelinger giver, kan du regne med at dine indlæg
her i gruppen bliver rimelig uinteressant læsning for andre.


Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.
http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:02

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c4657d72744ab064.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Det er dit valg. Hvis du har fraskrevet dig viden ud over hvad
> firmaernes pr-afdelinger giver, kan du regne med at dine indlæg
> her i gruppen bliver rimelig uinteressant læsning for andre.

Slap da af, mand. Wiki er sgu ikke andet, end hvad een eller anden
tilfældig gut eller flere har indskrevet på en "tilfældig" webside. Gosh



Ivar (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 24-02-07 19:12

Mogens... skrev:

> Wiki er sgu ikke andet, end hvad een eller anden
> tilfældig gut eller flere har indskrevet på en "tilfældig" webside

At Porsche Design var et selvstændigt firma startet af en af den
gamle Porshes børnebørn, er almenviden for enhver, der kender blot
en smule af Porsches historie efter krigen.


Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://LexInfo.dk/MesNews/



Mogens... (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 24-02-07 19:46

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.c4807d7244af08e9.31159@nozpamwebspeed.dk...

> At Porsche Design var et selvstændigt firma startet af en af den
> gamle Porshes børnebørn, er almenviden for enhver, der kender blot
> en smule af Porsches historie efter krigen.

Så er du jo helt fri for at nævne det her i denne gruppe
for altvidende individer



Bruno (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Bruno


Dato : 23-02-07 21:05

BJ wrote:
> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
>
> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke længere
> behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
>
Mere relevant i de her dage er at de laver en super kælk

http://mediarelations.lanxess.com/lanxess/lnxnews.nsf/id/2006-0032-EN

Mvh
Bruno

BJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 23-02-07 23:18


"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
news:45df48ed$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

KLIP

>> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
>>
>> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke
>> længere behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
>>
> Mere relevant i de her dage er at de laver en super kælk
>
> http://mediarelations.lanxess.com/lanxess/lnxnews.nsf/id/2006-0032-EN

Whaauuu .. så tror jeg lige, jeg kan være med, for der skal vel ikke betales
registreringsafgift af sådan en..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Regnar Bang Lyngsø (25-02-2007)
Kommentar
Fra : Regnar Bang Lyngsø


Dato : 25-02-07 16:34

BJ wrote:

> Whaauuu .. så tror jeg lige, jeg kan være med, for der skal vel ikke betales
> registreringsafgift af sådan en..

Eller vægtafgift efter totalvægt:


Wide-ranging tests on a ski-jump have confirmed that Durethan® can
resist a load of up to a ton.

Godt at der også bliver lavet legetøj til voksne mænd

Knus
Regnar

BJ (25-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 25-02-07 16:37


"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse
news:1172417621.509040@askepot...

KLIP

> Wide-ranging tests on a ski-jump have confirmed that Durethan® can resist
> a load of up to a ton.
>
> Godt at der også bliver lavet legetøj til voksne mænd

Helt enig..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



CBA (24-02-2007)
Kommentar
Fra : CBA


Dato : 24-02-07 05:45

>
> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke
> længere behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
>
> http://epn.dk/international/article22346.ece


Hvad med dem her.....

http://www.allgaier-porsche.be/fg-pd.htm


--
Med venlig hilsen
Best regards
C.B.Andersen
"Plus Esse Quam Simultatur - "mere at være end at synes"





BJ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 24-02-07 13:52


"CBA" <cba@(jern)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:45dfc2db$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

KLIP

> Hvad med dem her.....
>
> http://www.allgaier-porsche.be/fg-pd.htm

Så er vi jo ovre i vintage-afdelingen.

De må bestemt kunne deltage i et historisk rally..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Tom (25-02-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 25-02-07 19:11


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45ded82c$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
>
> Nu kommer Porsche de betrængte søens folk til undsætning, så de ikke
> længere behøver at undvære deres elskede mærke til søs:
>
> http://epn.dk/international/article22346.ece
>
> Go for it..

Jeg så faktisk at der er endnu mere godt nyt til Porsche folket. Såfremt at
den kan ombygges til Brint, så bliver den 100% fri for afgifter i følge
regeringen.
Kunne jo være fint hvis man så kunne få den til begge dele

--
Tom



Mogens... (25-02-2007)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 25-02-07 20:42

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45ded82c$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Porsche har snart sagt alt i tilbehør endda også cykler.
> Go for it..

Og falder du for fristelsen - at købe en brugt Porsche - finder
du reservedelene til fornuiftig pris hér: www.ferdinand.se



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste