hvem kan/gider hjælpe
Fra : Per H

Dato : 23-02-07 13:00

Min Datter har en Peugot 106 depence, som er begyndt at knirke når hun
drejer, Hun har fået den kontroleret og dommer er at trækstængerne, og
noget ophæng ved forhjulene skal skiftes.

ER der en der kender en der er behjælpeelig med sådanne en opgave, da
hun dårlig har råd/ eller vil betale på et peugot autoværksted.

Hun bor i nordsj.

Vh Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-02-07 13:17

Per H skriver:

> ER der en der kender en der er behjælpeelig med sådanne en opgave, da
> hun dårlig har råd/ eller vil betale på et peugot autoværksted.

Der findes vel masser af værksteder der kan det, selvom de ikke er
autoriserede....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per H

Dato : 23-02-07 13:30

On Fri, 23 Feb 2007 13:17:04 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev:

>Per H skriver:

>Der findes vel masser af værksteder der kan det, selvom de ikke er
>autoriserede....

ja men jeg søger en der vil lave det uden regning, alså sort, uden
moms pis og papir

Vh Per

Fra : Leonard

Dato : 23-02-07 13:41

Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> ja men jeg søger en der vil lave det uden regning, alså sort, uden
>moms pis og papir

Altså en direkte opfordring til ulovligheder?
- er det ikke ulovligt i sig selv?

--
Leonard

Fra : Per H

Dato : 23-02-07 15:07

On Fri, 23 Feb 2007 13:40:50 +0100, Leonard <piper28a@gmail.invalid>
skrev:

>Altså en direkte opfordring til ulovligheder?
>- er det ikke ulovligt i sig selv?

Tag det som du vil jeg er iskold,

bye
Vh Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-02-07 19:09

Leonard formulated the question :
> Altså en direkte opfordring til ulovligheder?
> - er det ikke ulovligt i sig selv?

Jo

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-02-07 14:38

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ER der en der kender en der er behjælpeelig med sådanne en opgave, da
> hun dårlig har råd/ eller vil betale på et peugot autoværksted.

Hvis ikke hun boede på øen, så kunne jeg da godt gøre det. Har selv gjort
det på konens tidligere 106'er og det var der ikke de store ben i.

Har du ikke mod på det selv?

Fra : Per H

Dato : 23-02-07 15:09

On Fri, 23 Feb 2007 14:38:16 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> skrev:

> [...]
>
>Hvis ikke hun boede på øen, så kunne jeg da godt gøre det. Har selv gjort
>det på konens tidligere 106'er og det var der ikke de store ben i.

Nej jeg har intet forstand på det, men vi er da villig til at køre et
godt stykke vej.

Vh Per

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 23-02-07 20:32

Følgende er skrevet af Per H:
> [...]
>
> ER der en der kender en der er behjælpeelig med sådanne en opgave, da
> hun dårlig har råd/ eller vil betale på et peugot autoværksted.

Hejsa
Sønnen min er snart udlært mekaniker.
Han kunne måske godt bruge lidt lommeuld.
Smid et tlf nr på: nielsk@ofir.dk
Mvh
Niels

Fra : Per H