manglende bilag
Fra : per

Dato : 01-07-01 21:00

Hej. Jeg er ved at skifte mobilabb. fra TDC til Telmore, med der skal
jeg overføre via masterkort, og får ingen fakture.

Hvordan gør jeg det bilag når jeg skal kunne dokumentere udgiften?

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Arneche Photo Design

Dato : 01-07-01 21:09

Hej

Du får vel en bekræftigelse op på skærmen når du har overført pengene, så er
det vel bare at printe den ud og bruge som bilag.

--
Med venlig hilsen / Best regards.

Arneche Photo Design
v/ Per A. Jensen
E-Mail: arneche@email.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-07-01 22:36

In <wYA=O5GP52L5cJ9iuIQxf19vDGuR@4ax.com>, on 07/01/2001
at 09:59 PM, per <phbyg@privat.dk> said:

>Hej. Jeg er ved at skifte mobilabb. fra TDC til Telmore, med der skal jeg
>overføre via masterkort, og får ingen fakture.

>Hvordan gør jeg det bilag når jeg skal kunne dokumentere udgiften?

Du får vel en opgørelse fra Mastercard hvor det fremgår hvad du har
overført til Telmore?

Desuden skal man så vidt jeg ved altid udstede en faktura? Jeg går ud fra
at Telmore er momspligtig og de skal vel følge lovgivningen som alle
andre?

/Knud

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 03-07-01 02:30

"Knud Berggreen" <kub@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Desuden skal man så vidt jeg ved altid udstede en faktura? Jeg går ud fra
> at Telmore er momspligtig og de skal vel følge lovgivningen som alle

Nemlig Knud.

Det er helt fint det foregår på nettet, men har man været uheldig, og ikke
lige fået udskrevet det man skulle, så må firmaet sende en faktura der
opfylder de betingelser der gælder.

Mvh. Jørgen