godt nyt til macbrugere som gerne vil se d~
Fra : René

Dato : 07-03-07 14:25

se artikel http://www.computerworld.dk/art/38282?cid=1&a=cid&i=1&pos=16

DR er på vej med en løsning, som vil løse problemerne med net-tv på Linux og
Mac. Fuldskærmsmode og åben standard kan være en realitet om få måneder

/René
--
-

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-03-07 14:55

René <rhsin(fjernher)@post4.(ogher)tele.dk> wrote:

> [...]
> Mac. Fuldskærmsmode og åben standard kan være en realitet om få måneder

så mangler vi bare nogen der overhovedet vil se DR ;)

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Kent

Dato : 07-03-07 15:52

Thomas von Hassel skrev:
> så mangler vi bare nogen der overhovedet vil se DR ;)
Nu er der jo ingen grund til at blive så grov. Jeg venter da, at DR
snart bruger, hvad der er tilbage af deres milliarder fra byggeriet af
den nye DR-by, til at komme med en stærk konkurrent til Deal / No deal.

--

Kent

Fra : Morten Lind

Dato : 07-03-07 20:49

Kent <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Nu er der jo ingen grund til at blive så grov. Jeg venter da, at DR
> snart bruger, hvad der er tilbage af deres milliarder fra byggeriet af
> den nye DR-by, til at komme med en stærk konkurrent til Deal / No deal.

Hvad er Deal/No Deal?...(Bortset fra reklamer i busstoppesteder).

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-03-07 23:55

Morten Lind wrote:

> Hvad er Deal/No Deal?...

Hmmm... jeg er ikk helt sikker, men mener at have hørt at det skulle
være et stykke software som Søren Ryge brugte til at redigere "Bette
Anna" under Windows 3.11

(Ryge er en SF lignende fyr der kværker duer med de bare næver, Windows
3.11 er et gl. OS fra Microsoft som ligger tæt op af det helt nye
Windows Vista, så tæt at det er svært at se forskel) !!!!

Fra : Morten Lind

Dato : 08-03-07 05:44

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> 3.11 er et gl. OS fra Microsoft som ligger tæt op af det helt nye
> Windows Vista, så tæt at det er svært at se forskel) !!!!

Hæ, hæ

M.

Fra : Bruno

Dato : 08-03-07 12:19

Kent wrote:
> Nu er der jo ingen grund til at blive så grov. Jeg venter da, at DR
> snart bruger, hvad der er tilbage af deres milliarder fra byggeriet af
> den nye DR-by, til at komme med en stærk konkurrent til Deal / No deal.

LOL - magen til tåbeligt show skal man lede længe efter, så det bliver
ikke dyrt

Fra : Morten Lind

Dato : 07-03-07 20:47

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> så mangler vi bare nogen der overhovedet vil se DR ;)
>
> /thomas

Hvad skulle man da ellers se?

M.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 08-03-07 13:20

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> writes:

> [...]
>3.11 er et gl. OS fra Microsoft som ligger tæt op af det helt nye
>Windows Vista, så tæt at det er svært at se forskel) !!!!

*GG* ) har vredet mig i lang tid
som ellers godt kan lide Sørens udsendelser.
Hilsen Hanne

Og til Morten, du må da melde dig til No Deal, hvis det stadig kører, du
kan vinde en million Hanne

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 12-03-07 20:39

Hanne Hertzog wrote:

> *GG* ) har vredet mig i lang tid
> som ellers godt kan lide Sørens udsendelser.
> Hilsen Hanne

Ja selv om jeg ikk er fan, må jeg dog indrømme at udsendelserne
fortæller en masse om forskelligheder og om livsværdi.
mener dog at de har været genudsendt for mange gange.

Med DR's økonomi pt. må vi vel forvente at DR vil køre DR-shuffle på
deres tidligere udsendelser..... desværre

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-07 20:42

> [...]

> Med DR's økonomi pt. må vi vel forvente at DR vil køre DR-shuffle på
> deres tidligere udsendelser..... desværre

det kan jo nærmest ikke blive meget værre .... hvordan de i primetime
kan sende 10-15 år gamle udsendelser om livet i Givskud Zoo er jo ikke
til at fatte. På DK4 ja .. på dr1 ... nej vel.

/thomas

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-03-07 10:26

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> det kan jo nærmest ikke blive meget værre .... hvordan de i primetime
> kan sende 10-15 år gamle udsendelser om livet i Givskud Zoo er jo ikke
> til at fatte. På DK4 ja .. på dr1 ... nej vel.

Det er et subtilt plot til at få folk til at se nettv i stedet - så
kan man jo selv bestemme.

Jeg spår iøvrigt at licensen snart får et nøk.