normal.dot: Hvor stiller man hvor noemal.d~
Fra : Carsten

Dato : 07-03-07 07:05

Min normal.dot ligger nu i
C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Skabeloner

Hvor indstiller jeg at den skal ligge i

C:\Skabeloner

Jeg synes ikke det virker

Funktioner - Indstillinger - Filplaceringer....

Mange hilsner

Carsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-03-07 23:01

"Carsten" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> C:\Skabeloner
>

> Jeg synes ikke det virker
>
> Funktioner - Indstillinger - Filplaceringer....

På ovenstående sti skal du så ændre stien til brugerskabeloner til det
ønskede. Luk herefter word. Når du åbner word igen, laver den selv en ny
normal.dot som placeres i den mappe, som du har peget på.

Kurt