Indretningsprogram
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 07-03-07 00:08

Hej

Er der nogen der kender et indretningsarkitekt agtigt program til Mac i
stil med Interiour Decorator (ældgammelt PC program)? Jeg har brug fo at
se en lejlighed ombygget og ommøbleret.

Hej fra Jørgen.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-03-07 06:20

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kender et indretningsarkitekt agtigt program til Mac i
> stil med Interiour Decorator (ældgammelt PC program)? Jeg har brug fo at

Jeg har prøvet et: Live Interior 3D - det er kostbart, men man kan få en
30-dages dmo med alle funktioner

--
MA @ 55.01.43N/11.50.36E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 07-03-07 17:28

Hej, tak for tippet - jeg prøver.

Hej fra Jørgen.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-03-07 23:29

> [...]

> Er der nogen der kender et indretningsarkitekt agtigt program til Mac i
> stil med Interiour Decorator (ældgammelt PC program)? Jeg har brug fo at

Jeg bruger Google Sketchup!

Flemming Rubini