Sorte rammer om emner/mapper/muigheder
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 05-03-07 21:07

Hej

Lige pludselig har jeg fået sorte rammer om emner, mapper m.m..

Det er et pænt rektankel omkring eksempelvis i Stoic på -on-, omkring
første valgmulighed (pil, og her i Mac Soup -News Posting (public)-).

Jeg var i Final Cut/DVD pro da jeg bemærkede ændringen i min computer.

De sorte rektangler kommer også i de enkelte programmer.

Ja det gør da ikke noget, men jeg er vanemenneske, så jeg vil gerne
afbryde / slippe for dette -design-.
Jeg har været i indstillinger for finder, men kan ikke se et tilvalg
eller et fravalg.

Når jeg eksempelvis har en mappe åbnet, og lukker denne, forsvinder
mappen først, og med en forsinkelse kommer rammen, som om den ikke er
direkte knyttet til emnet.

Nogen forklaring - løsning.

Michael C.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-03-07 21:11

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> Nogen forklaring - løsning.

Check lige Systemindstillinger/Universel adgang

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 05-03-07 21:17

Preben Bødker Nielsen <0906-spam@os.dk> wrote:

> Check lige Systemindstillinger/Universel adgang
>
> /Preben

Under Voice Over angav jeg -fra-, og nu er rammerne væk. Nogen logik?.

Michael C.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-03-07 21:54

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> Under Voice Over angav jeg -fra-, og nu er rammerne væk. Nogen logik?.

Du har fået ramt Æble+F5

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk