Ang. Sapphire Radeon 9550 256MB Graphics c~
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-03-07 06:48

Hej.
Jeg har netop købt dette kort over Ebay.
Sapphire Radeon 9550 256MB Graphics card AGP DVI TV OUT
Hvad er det egenligt for noget?
Gammelt møg, nyeste skrig, bedste til prisen osv.?
Oplys mig, venligst
Kai

Fra : Dr.Phil

Dato : 04-03-07 10:18

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sapphire Radeon 9550 256MB Graphics card AGP DVI TV OUT
> Hvad er det egenligt for noget?
> Gammelt møg, nyeste skrig, bedste til prisen osv.?

Gammelt ""møg".
Kommer an på hvad du vil bruge det til.
Hvad har du givet for det??

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-03-07 20:30

Dr.Phil forklarede den 04-03-2007:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
>>

> Gammelt ""møg".
> Kommer an på hvad du vil bruge det til.
> Hvad har du givet for det??

Godfather spillet i en ældre maskine.
40 pund leveret til døren.
Kai

Fra : Brian Lund

Dato : 04-03-07 21:06

> Godfather spillet i en ældre maskine.
> 40 pund leveret til døren.

Kender ikke Godfather spillet, så ved ikke hvordan det vil performe... Men
jeg kender Radeon 9550 og jeg véd at det er et gammelt og meget langsomt
kort, så £40 er alt for meget for sådan et brugt! :(
(Jeg ved så selvfølgelig ikke om du har købt brugt eller nyt...)

Radeon 9550 er så vidt jeg husker en svagt opgraderet udgave af Radeon 9200.
Hvis det siger dig noget så er det for lidt til at spille f.eks. Battlefield
2 acceptabelt!

Brian

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-03-07 06:58

Brian Lund har bragt dette til verden:

> [...]
> Hvis det siger dig noget så er det for lidt til at spille f.eks. Battlefield

Det er købt som nyt.
Det skal afløse et GeForce der hedder noget med MX440, som er et
discount-kort, og præcis det kort som er fremhævet at spillet ikke kan
virke på.
Kai

Fra : Brian Lund

Dato : 05-03-07 13:57

> Det er købt som nyt.
> Det skal afløse et GeForce der hedder noget med MX440, som er et
> discount-kort, og præcis det kort som er fremhævet at spillet ikke kan
> virke på.

Hastigheden er ca. den samme for GF4 MX440 og R9550 men Radeon'en
understøtter så DirectX9, det er nok derfor spillet ikke kører på dit
nuværende..!

Men helt ærligt så kunne du have fået noget meget bedre til de samme penge:

Brian

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-03-07 14:51

Brian Lund forklarede:

> [...]
> nuværende..!
>
> Men helt ærligt så kunne du have fået noget meget bedre til de samme penge:

Tak for tippene.
Jeg har bare ikke fulgt med i hvad der findes af hardware i nogen år,
så jeg var nødt til at forsøge et eller andet.
Nå, sur ende, men jeg vil da lige give et pip fra mig, når jeg har
skiftet det ud, og set om det gør godt.
Så kan det også være at mit Grand Prix Legends kan komme til at køre.
Jeps, jeg er et gammelt fjols
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-03-07 17:26

Fister Løgsovs frembragte:
> [...]
> det ud, og set om det gør godt.
> Så kan det også være at mit Grand Prix Legends kan komme til at køre.

Nu har jeg fået kortet og installeret det.
Jeg er super tilfreds med det.
Kai

Fra : Dr.Phil

Dato : 04-03-07 10:20

> [...]
> Sapphire Radeon 9550 256MB Graphics card AGP DVI TV OUT
> Hvad er det egenligt for noget?
> Gammelt møg, nyeste skrig, bedste til prisen osv.?

Her er nypriser

http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=15&Parent=2&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal100=89793&Direction97=2&Sorted97=&Equal31282=&Direction102=2&Sorted102=&Direction743=2&Sorted743=&Direction937=2&Sorted937=&Direction27034=2&Sorted27034=&Direction671=2&Sorted671=&Equal31283=&True1912=&Trueval1912=28196&True28869=&Trueval28869=117616&True1914=&Trueval1914=28199&True26090=&Trueval26090=98064&True1910=&Trueval1910=28191&True28706=&Trueval28706=115930&Submit.x=19&Submit.y=13