publisher 2000 konvertering?
Fra : ___P.Sir

Dato : 02-03-07 23:03

Jeg har nogle fotosider, som jeg i sin tid har lavet i Publ. 2000. Disse kan
ikke vises i Publ. 2003. Kan det virkelig passe? Er det et eller andet trick
jeg kan gøre, for at konvertere dem til at kunne vises i P.2003?

Andet problem: Så prøver jeg at trække de fotos ud, som ligger på disse
sider. Jeg kan godt højreklikke på dem og vælge "kopier", men når jeg vil
sætte dem ind i en mappe under billeder, så er "sæt ind" ikke aktiv.

Hvordan løser jeg så det?

Preben

Fra : L.E.P.

Dato : 05-03-07 14:32

Fri, 2 Mar 2007 23:03:13 +0100, skrev "___P.Sir"
<remove_pbs@adslhome.dk> :

> [...]
>sider. Jeg kan godt højreklikke på dem og vælge "kopier", men når jeg vil
>sætte dem ind i en mappe under billeder, så er "sæt ind" ikke aktiv.

Du skal nok omkring et billedbehandlingsprogram for at kunne gemme
det. Det du gør når du kopierer er bare at lægge en kopi i
Udklipsholder og den kan man ikke gemme direkte som en fil.

Prøv at sætte billedet ind i f.eks. IrfanView og gem det derfra.
( http://www.irfanview.com/ )

Hilsen Lars