"Deaktivering af tjenester i XP..." og VPN
Fra : Jakob

Dato : 01-03-07 21:30

Hej gruppe!

Mit spørgsmål hører måske til i en anden gruppe, men da jeg tror det
relaterer sig til den manual til deaktivering af tjenester som der
henvises til i oss'en (
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/ ), håber jeg at I
vil bære over med mig.

Jeg opretter en VPN forbindelse til universitetet for at kunne tilgå mit
personlige drev. Det virker fint, og jeg kan godt skabe VPN
forbindelsen. Men når jeg derefter i Stifinder vælger 'Tools' => 'map
network drive' så får jeg fejlmeddelelsen "...The network location
cannot be reached....".

Jeg har lige afprøvet ovenstående på en helt frisk Windows XP SP2
installation og der virkede det fint. Så stien til mit drev på uni er
tilsyneladende korrekt. Men efter at jeg har fulgt opskriften til
deaktivering af tjenester ( og lavet et par andre småting) virker det
ikke mere.

Er der nogen af jer der har en mening om hvad det er der er galt?

--
Jakob

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 02-03-07 00:13

On Thu, 2007-03-01 at 21:30 +0100, Jakob wrote:
> [...]
>
> Mit spørgsmål hører måske til i en anden gruppe, men da jeg tror det
> relaterer sig til den manual til deaktivering af tjenester som der

side 6-7 (for xp sp2) gennemgår din problemstilling

Fra : Jakob

Dato : 02-03-07 20:39

Christian E. Lysel wrote:

> side 6-7 (for xp sp2) gennemgår din problemstilling

Jeps. Tak for hjælpen.

--
Jakob