6200LE club 3d grafikkort problem med medi~
Fra : Preben Larsen

Dato : 01-03-07 17:24

Hej
Jeg har sat nogen Club 3D 6200LE skærmkort med 2 udgange i nogen Siemens
PCer
den ene skærm er en TFT
den anden er en projektor
De er sat op til Clone, så det er samm ebillede på begge
Når vi fx spiller noget fra DR2 Viden OM kører Medialplayer filmsekvensen
på TFT skærmen
MEN på projektoren er der blot et sort felt i mediaplayers vindue

nogen forslag ?

mvh
Preben

Fra : Dr.Phil

Dato : 01-03-07 17:47

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filmsekvensen på TFT skærmen
> MEN på projektoren er der blot et sort felt i mediaplayers vindue

Ja det er i driveren det skal indstilles..men kan sgutte huske hvad der skal
ændres..havde samme problem engang med TV-Out..kunne se Skrivebord på tv men
ikke filmklip i media player..var ved at drive mig til vanvid :)

Men det er en driver indstilling...

Fra : Preben

Dato : 02-03-07 11:51

"Dr.Phil" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tv men ikke filmklip i media player..var ved at drive mig til vanvid :)

Tak skal du ha, jeg fandt en mulighed i Nvidea control,
så nu kommer selve filmvinduet i mediaplayer ud af projektoren...

mvhPreben