Krav til grafikkort Call of duty
Fra : JB

Dato : 01-03-07 09:29

Hej
Er der nogen der ved ved om man kan få et grafikkort til under 400 kr som
kan køre Call of duty ?
Jeg har ikke spillet endnu men vil vide nærmere før jeg køber det, jeg skal
alligevel ud at købe nyt grafikkort.

JB

Fra : Nicolai

Dato : 01-03-07 10:10

> Er der nogen der ved ved om man kan få et grafikkort til under 400 kr som
> kan køre Call of duty ?

Mener du 1'eren?

Jeg kan afsløre at et 6600GT banker derudaf når man sætter COD2 til directx7
mode, som vi alle gør i multiplayer for at få framrate :)

Den lander på 150fps+, dog ca 50 i røg.

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-03-07 10:51

Nicolai wrote:
> Jeg kan afsløre at et 6600GT banker derudaf når man sætter COD2 til
> directx7 mode, som vi alle gør i multiplayer for at få framrate :)

Hvordan skifter man til DX7 mode?

Fra : JB

Dato : 01-03-07 11:18

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du 1'eren?
>
> Jeg kan afsløre at et 6600GT banker derudaf når man sætter COD2 til
> directx7 mode, som vi alle gør i multiplayer for at få framrate :)
>
> Den lander på 150fps+, dog ca 50 i røg.

også 2'eren
Jeg har fået at vide at man sagtens kan køre 2'eren med et grafikkort til
under 400kr, er der nogen der har et bud på hvilket kort det kan være ?

JB