Hvordan virker det med tre licenser til Of~
Fra : Frantz

Dato : 26-02-07 18:46

Hej
Se venligst subj.
Kan jeg dele med en kammerat, selvom vi ikke lige deler husstand?
På forhånd tak for svar.

Fra : Max

Dato : 27-02-07 08:12

Hej Frantz

> Kan jeg dele med en kammerat, selvom vi ikke lige deler husstand?

Ikke hvis du spørger MS.

Mvh Max

Fra : Frantz

Dato : 27-02-07 14:40

> Hej Frantz

> Ikke hvis du spørger MS.

Hvad så hvis jeg bare spørger alle andre, om det vil virke, hvis f.eks. ikke
alle licenserne deler ip-adresse osv....?

Fra : Max

Dato : 27-02-07 14:43

Hej Frantz

> Hvad så hvis jeg bare spørger alle andre, om det vil virke, hvis

Hvorfor prøver du ikke bare ?

Ps: IP-adressen har ingen betydning.

Mvh Max

Fra : Frantz

Dato : 27-02-07 15:16

> Hvorfor prøver du ikke bare ?

Vil ikke købe, før jeg ved det. Kan du ikke svare, så lad en anden.

> Ps: IP-adressen har ingen betydning.

Okay. Jeg forestillede mig bare, at programmet måske definerede en husstand
som noget, der har rimelig ens ip-adresser.

Fra : Max

Dato : 27-02-07 15:26

Hej Frantz

> Vil ikke købe, før jeg ved det. Kan du ikke svare, så lad en anden.

Nu ikke mopset :) Produktet findes vidst forøvrigt ikke mere.

> Okay. Jeg forestillede mig bare, at programmet måske definerede en
> husstand som noget, der har rimelig ens ip-adresser.

Ungerne skal jo kunne bruge deres bærbare uanset hvor de er, så
IP-adressen har intet at sige.

Mvh Max

Fra : Frantz

Dato : 27-02-07 15:40

Fra : Max

Dato : 27-02-07 17:27

Hej Frantz

> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=258072

Interesant, min leverandø siger noget med at MS ikke laver den
licenstype mere, det må vidst undersøges nærmere.

Ps: Læg mærke til at man ikke behøver at have skoleelever
i hjemmet for at bruge den.

--
Mvh Max

Fra : Finn Erichsen

Dato : 20-03-07 12:45

Hej Max
Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:
>Hej Frantz

>Interesant, min leverandø siger noget med at MS ikke laver den
>licenstype mere, det må vidst undersøges nærmere.

Her på øen kaldes det en familie & student pakke og kan bruges
til 3 personer/maskiner i samme husstand.

Cheers Finn
--
Finn Canberra Australia