tv-out problemer på asus7100 (sort/hvid bi~
Fra : gert larsen

Dato : 01-07-01 20:29

der er ingen farve på når jeg kører over på fjernsynet, desuden er det
pisse......... at skulle genstarte hver gang man skifter mellem skærm og
fjernsyn er der ikke noget bedre

Fra : JK

Dato : 02-07-01 10:37

"gert larsen" <gert@larsen.ac> skrev i en meddelelse
> der er ingen farve på når jeg kører over på fjernsynet, desuden er det
> pisse......... at skulle genstarte hver gang man skifter mellem skærm og
> fjernsyn er der ikke noget bedre

hmmmmm.... læs lidt mere i gruppen og du vil finde adskellige svar på lige
nøjagtigt DETTE spørgsmål.

mht. til problemet med at skulle skifte mellem monitor og fjernsyn - så hent
TVCC 2000 - det er TVTOOL-program som gør, at du nemt og smertefrit ka'
switche mellem udgangene (søg lidt på google og du finder det hurtigt - det
er lavet af et tysk firma) - programmet er iøvrigt FreeWare, hvis dit
grafikkort iøvrigt understøttes af programmet - el's skal du ha' fat i deres
Sharewareprogram, som desværre koster lidt skillinger... - men det er vel
også dét værd, i forhold til at sku' slukke dyret hver gang

/JK

Fra : Bean

Dato : 02-07-01 11:03

Hej!

Jeg har det samme kort. Jeg downloade de nyeste drivere fra NVIDIA.com, de
understøtter TVINWIEV, som gør at man kan bruge begge skærme på samme tid.
Fx. kan man arbejde i PC-monitoren, og så kører winamp eller se dvd i
TVet.... ret smart (samme funktion som matrox kortene). Det er også muligt
at klone skærmene,sådan at de viser det samme.... det er nok den funktion du
skal bruge... send en mail så sender jeg driveren til dig

--
/Bean

Fra : jr

Dato : 07-07-01 20:31