Linie trained til 768 men ul kun med 512 ?
Fra : Hitme

Dato : 25-02-07 15:22

Hej
Hvorfor UL jeg ikke med mere end ca 50kb/s skulle da nærmere være 80-90kb/s.
Får dette resultat når jeg trainer min 677èr

cbos>sh in wan0
wan0 ADSL Physical Port
Line Trained
Data rate 6432 Kbps down; 768 Kbps up
Line capacity 5600 Kbps down; 992 Kbps up
SNR Margin 9 dB; previous 9 dB
Attenuation 41.5 dB; pr

Jeg har genstartet min router. Og DL fint med ca640kb/s selvom line capacity
kun er 5600Kb/s

Kenneth

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-02-07 15:43

"Hitme" <de@ed.dd> crashed Echelon writing

> Hvorfor UL jeg ikke med mere end ca 50kb/s skulle da nærmere være
> 80-90kb/s.

Hvad tester du med?

--
Bjarke Andersen

Fra : Hitme

Dato : 25-02-07 16:18

Ups kom vidst til at klikke på besvar til dig Bjarke sorry :-/

Nå men sender lige her også.

Ikke noget specielt ul dog mest med bit torrent og det plejer ikke at være
noget problem at udnytte sin ul maximalt. Jeg har haft 768 i ul før med
samme udbyder CC og der lå jeg mellem 80-90kb/s.
Det skal lige siges at jeg ikke har bestilt denne opgradering men så lige
tilfældigt at den var lavet om til den nuværende forbindelse.

Kenneth

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-02-07 16:56

> [...]
> Det skal lige siges at jeg ikke har bestilt denne opgradering men så
> lige tilfældigt at den var lavet om til den nuværende forbindelse.

Brug en mere sikker test. Bittorrent afhænger af flere ting.

Fx prøv en ftp test mod en server du ved har min 768kbit download

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 25-02-07 18:07

Hitme udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ikke noget specielt ul dog mest med bit torrent og det plejer ikke at
> være noget problem at udnytte sin ul maximalt.

Har du husket at indstille din BT-klient til at bruge al uploadkapaciteten?
Og har du samme hastighed, hvis du uploader via ftp?

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Hitme

Dato : 25-02-07 19:02

Har fundet fejlen jeg havde valgt PPPoE i cfosspeed har sat den til selv at
finde den rigtige og nu køre det som det skal .

Kenneth