Sort skærm på TV i full screen mode ?
Fra : H.S.

Dato : 26-02-07 15:05

Jeg har min PC tilsuttet mit TV via S-VHS og vil gerne se film via
Media Player.
Når jeg har mediaplayer kørende, kan jeg trække vinduet over på mit
TV, og se filmen der og det virker fint.
Men så snart jeg maximerer Media Player, bliver billedet bare sort.

Nogen der har en ide om hvad der går galt ? (Geforce 6600)

Fra : H.S.

Dato : 26-02-07 18:44

On 26 Feb., 15:05, "H.S." <hen...@aficionado.dk> wrote:
> [...]
> Men så snart jeg maximerer Media Player, bliver billedet bare sort.
>
> Nogen der har en ide om hvad der går galt ? (Geforce 6600)

En lille rettelse.
Hvis jeg ser en film i media player - virker det fint i full skærm.
Men ser jeg en DVD igennem WinDVD - er der kun billede på hvis jeg
ikke maksimerer - maksimerer jeg bliver billedet omgående sort ?

Fra : David T. Metz

Dato : 28-02-07 14:59

H.S. skrev:

> Når jeg har mediaplayer kørende, kan jeg trække vinduet over på mit
> TV, og se filmen der og det virker fint.

Skifter fra vmr til overlay.

> Nogen der har en ide om hvad der går galt ? (Geforce 6600)

Dit tv er ikke primær skærm. Overlay vises kun på primær skærm. To
løsninger:
1 Sæt tv til primær
2 Vælg vmr9 i stedet for overlay (i ms-mediaplayer:
Funktioner/indstillinger Faneblad "ydeevne", knap "avanceret", fjern hak
i "Brug overlejringer" begge steder - under skærmacceleration og under
dvd-video)

vmr9 giver bedre billede hvis din cpu/gpu kan følge med. Jeg har dog
ikke erfaring med om det er gældende på tv-out, da meget andet spiller
ind der, så løsning 1 er lettest.

David

Fra : H.S.

Dato : 02-03-07 14:16

On 28 Feb., 14:59, "David T. Metz" <d...@tdcadsl.invalid> wrote:

> [...]
>
> vmr9 giver bedre billede hvis din cpu/gpu kan følge med. Jeg har dog
> ikke erfaring med om det er gældende på tv-out, da meget andet spiller

Tak, det vil jeg prøve !