Søges: Slangespil?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 24-02-07 08:09

Hejsa,

Jeg søger et "slange" spil, der i alt sin enkelthed går ud på, at du styrer
en slange rundt på en bane og spiser æbler.

Desto flere æbler du spiser, desto længere bliver slangen, og målet er så at
få spist alle æblerne uden/inden du spiser af dig selv (slangen).

Jeg mener, at en version af dette spil, rent faktisk fulgte med Windows i de
gode gamle dage, før det skulle være, åh, så professionelt.

Link til sådan et spil?
Hvad blev der af alle de gode gamle små sjove Windows spil?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : BuFFer

Dato : 24-02-07 10:35

> Hejsa,
- Hej

> Jeg søger
.... på google ?

http://www.google.dk/search?q=snake

> Link til sådan et spil?
www.miniclip.com/snake.htm
http://www.markfennell.com/flash/snake/
http://www.neave.com/games/snake/game.php

God weekend!

/Buf

Fra : Pistolprinsen

Dato : 24-02-07 11:44

Ja, Goggle er din ven, men alle de spil (som jeg selv havde fundet) er jo
on-line (java eller flash) baseret!

Jeg var på udkig efter en udgave, som man kunne installerer på sin computer,
og spile selvom man var off-line, og ikke krævene en browser som
"mellemmand"?

Pistolprinsen

Fra : BuFFer

Dato : 24-02-07 12:45

Ja så har jeg jo ramt _helt_ ved siden af - jeg beklager.

> Jeg var på udkig efter en udgave, som man kunne installerer på sin
> computer,

Nå okay det skrev du så bare ikke noget om.

Fra : JYH

Dato : 25-02-07 12:44

Pistolprinsen wrote:
> Hejsa,
>

> Jeg søger et "slange" spil, der i alt sin enkelthed går ud på, at du
> styrer en slange rundt på en bane og spiser æbler.

Prøv at søge "snake freeware windows" i Google.